מואט ושנדו גראנד וינטאג' 2013 – Moët & Chandon Grand Vintage

בקבוק יין לבן מבעבע, ייחודי ויוקרתי במארז מהודר מבית היקב הצרפתי הנחשב מואט ושנדו. מואט ושנדו גראנד וינטאג' 2013 הינו יין אשר מורכב מהענבים והכרמים המובחרות ביותר מבציר 2013.

היין הצרפתי מאופיין בצבע ייחודי ועשיר של זהב, כשברקע בעבוע עדין ונעים. תוסיפו לזה ארומות של בריוש ותפוחים אפויים וסיומת של אשכולית לבנה ותקבלו שמפנייה עם פוטנציאל יישון ארוך במיוחד.

מדובר בבקבוק יין מדהים ביופיו שיהווה מתנה מושלמת לכל אירוע.

נפח: 750 מ"ל.

לא כשר.

מידע נוסף:

שמפניית גראנד וינטג' המבטאת באופן ייחודי את שנת הבציר היחידה ממנה הופקה שמפנייה זו.

על בציר 2013:

בציר קר שהוליד ענבי שרדונה יוצאים מהכלל, המרכיבים את מרבית התמהיל של שמפנייה זו. הזנים הנוספים בשמפניה – פינו נואר ופינו מונייה דרשו מאמץ רב יותר עם ניפוי ומיון על מנת לברור את האשכולות המוצלחים ביותר.

התוצאה מרהיבה: מתקבלת שמפניה מלאת טעמים ועשירה עם ניחוחות בריוש ותפוחים אפויים ובעלת יכולת התיישנות מעולה.

הרכב זני ענבים:

41% שרדונה / 38% פינו נואר / %21 פינו מונייה.

יישון — 7 שנים על גבי השמרים.

יובש — אקסטרה ברוט 5 גר' / ליטר.

יכולת התיישנות — כ 20 שנה.

מוצרים קשורים

יין לבן יבש המורכב 100% מענבי השרדונה, המאופיין בצבע צהוב בוהק עם ניחוחות הדרים, אגס ועץ האלון, כל זאת עם חמיצות עדינה - מה שהופך את היין לכל כך נפלא לשתייה בשנתו הראשונה.

הענבים נבצרו ידנית והיין התיישן כ-5 חודשים בחביות עץ אלון יחד עם משקעי השמרים.

בציר: 2020.

בשנת 1668 דום פייר פריניון קיבל אחריותו לייצור היין במנזר "הובילר" תחת ההכרזה "לייצר את היין הטוב ביותר בעולם". הנזיר פיתח ושכלל שיטות בכרם וביקב ובנה את אוסף החוקים אשר מרכיבים את שיטת 'שמפנואז'- השיטה האיכותית ביותר לייצור יין מבעבע.

בית שמפניה זה מייצר יינות אך ורק בשנות בציר יוצאות דופן ומשנה אחת בלבד. כל בציר מבטא באופן טהור את איכות אותה שנה. השמפניה מורכבת מ17 כרמים בסיווג גראנד קרו וכרם אחד היסטורי מאותו מנזר 'הובילר'. השילוב הוא שילוב של פינו נואר ושרדונה אשר יוצרים יצירת אומנות בבקבוק.

הברונלו של אחד היצרנים הטובים במונטלצ'ינו, המוסיף להשתפר מדי שנה. היין מיוצר מ-100% ענבי ברונלו ומיושן 36 חודשים בחביות אלון ולאחר מכן 6 חודשים בבקבוק. יין נפלא ואיכותי!, מהיינות הנחשבים לאיכותי והיוקרתי ביותר ביינות המסורתיים של טוסקנה. היין מפגין מיצוי של הפרי ואיזון מדהים. יין שייכבד כל אירוע וכל שולחן. בציר 2015

קיים במלאי

ברוכים הבאים

האם את/ה מעל גיל 18?

מכירת אלכוהול מותרת מעל גיל 18

אזהרה: צריכה מופרזת של אלכוהול מסכנת חיים ומזיקה לבריאות