תקנון האתר ומדיניות פרטיות

תקנון האתר

כללי

השימוש באתר האינטרנט של "הא ו דא" כפוף לקריאת תקנון זה ולהסכמה להוראותיו. אנו מזמינים אתכם לקרוא בעיון תנאי תקנון זה ועומדים לרשותכם בכל שאלה או הבהרה שתידרש.

האמור בתקנון זה ובאתר כולו מתייחס באופן שווה לבני שני המינים, והשימוש בלשון זכר הוא מטעמי נוחות בלבד.

אתר "הא ו דא" (להלן- האתר) הינו אתר ברשת האינטרנט, המנהל חנות וירטואלית, ומציע ללקוחותיו מידע ומכירת מוצרים שונים (אלכוהול, יין, קפה, אביזרים שונים, מוצרי מזון וכו’) (להלן – השירותים). האתר מופעל ע”י חברת 'זויה יזמות בע"מ' ח"פ: 513829796.

כל המשתמש ו/או המבצע ו/או המעוניין לבצע פעולה באתר (להלן: “רוכש”) מצהיר ומתחייב, כי קרא את התקנון, כי הינו מודע ומסכים להוראותיו וכי לא תהא לו ו/או למי מטעמו כל טענה ו/או דרישה ו/או תביעה, במישרין ו/או בעקיפין, כנגד החברה ו/או בעליה ו/או האתר ו/או מפעיליו ו/או מי מטעמם.

החברה והאתר שומרים לעצמם את הזכות לשנות את התקנון מפעם לפעם, עפ”י שיקול דעתם הבלעדי, וזאת ללא צורך במתן התראה ו/או הודעה מוקדמת כלשהי. לרוכש לא תהיינה, במישרין ו/או בעקיפין, כל טענות ו/או דרישות כלפי החברה ו/או האתר ו/או מי מטעמם בגין שינוי כאמור. מועד החלת השינוי יהיה מועד פרסום נוסח התקנון המעודכן באתר לראשונה, וכל פעולה שתבוצע באתר לאחר.

בכל מקרה של סתירה ו/או דו-משמעות בין הוראות התקנון לבין הרשום ו/או המוצג באתר, יגברו הוראות התקנון. כמו כן, בכל מקרה של סתירה ו/או דו-משמעות בין הוראות התקנון לבין עצמן, תקבע החברה כיצד יש לפעול ואיזוהי ההוראה העדיפה או הגוברת. הפרסום כאמור, תהיה כפופה לתקנון המעודכן.

יובהר, כי רכישה של משקאות אלכוהוליים מותרת אך ורק לרוכש שגילו מעל 18 שנים.

באתר מופיעה האזהרה: “אזהרה: צריכה מופרזת של אלכוהול מסכנת חיים ומזיקה לבריאות!”.

תנאי השימוש באתר – רכישת שירותים וקבלת מידע

כל אדם תושב מדינת ישראל בן 18 ומעלה, שאינו פסול דין (וכן חברה המאוגדת כדין לפי חוקי מדינת ישראל והרשומה ברשם החברות בישראל ואשר כל בעלי מניותיה ומנהליה הינם בגירים שגילם עולה על 18 שנים) אשר ברשותו כרטיס אשראי תקף של אחת מחברות האשראי שלהלן (ויזה, מאסטרקארד, ישראכארט), ובכפוף לאישור העסקה ע”י חברת האשראי, רשאי לבצע פעולה באתר.

הזמנתו של רוכש לרכישת המשקאות ולאספקתם תתקבל בתנאי שנתמלאו כל התנאים הבאים: (1) התקבל אישור החברה לכתובת הדוא”ל של הרוכש כי ההזמנה התקבלה, טופלה, ותישלח לכתובת שהזין בטופס הזמנתו; (2) ניתן אישור לביצוע העסקה מחברת האשראי; (3) המשקאות שהוזמנו קיימים במלאי; (4) הכתובת אליה התבקשה אספקת המשקאות נמצאת ברשימת אזורי החלוקה כהגדרתה להלן, (5) הרוכש הינו תושב ישראל שגילו למעלה מ-18 שנים, אינו פסול דין ובעת קבלת המשלוח הציג תעודה מזהה כדין המאמתת זאת.

בעת ביצוע ההזמנה באתר יידרש הרוכש למסור את הפרטים הבאים: ת.ז./ח.פ., שם פרטי ושם משפחה / שם חברה, תאריך לידה, מס’ טלפון, כתובת, דוא”ל ואופן התשלום.

מדיניות שירותים ומחירים וביצוע הזמנה

באתר מוצעים למכירה פריטים המלווים בתמונות. תמונות אלו נועדו להמחשה בלבד. לצד כל פריט מוצג מחירו בשקלים. משתמש באתר יכול להוסיף לסל הקניות כל פריט וזאת לאחר שהתרשם ממנו וממחירו. המשתמש יכול לשנות כמויות, להוסיף ולגרוע פריטים מסל הקניות בכל עת. בסיום ההזמנה יש לגשת לקופה לצורך אישורה.

שנת הבציר נמסרת ע”י היצרן, החברה לא יכולה להתחייב לתאריך זה בשל העובדה כי היינות מיוצרים בייצור סדרתי.

במקרה שבוצעה הזמנה למוצרים המוצגים באתר והתברר כי באופן חריג אחד מהמוצרים אזל, אנו מתחייבים להודיע טלפונית ללקוח על כל חוסר בפריט ולסכם עם הלקוח את מועד משלוח הפריט החסר או לחייבו רק בסכום המוצרים שיסופקו בהתאם להעדפתו.

תשלום בגין השירותים

התשלום מתבצע באמצעות כרטיסי אשראי , ישנה אפשרות לקנייה בתשלומים (בכפוף לאישור חברת האשראי) ללא ריבית, בהתאם לגובה הקנייה, החיוב בפועל נעשה לאחר הכנת החבילה וסמוך לשליחתה. פרטי כרטיס האשראי מועברים באמצעות שרת מאובטח כאשר הם מוצפנים.

פרטי רוכש השירותים ואבטחת האתר

אתר "הא ו דא" מאובטח בטכנולוגיה מהמתקדמות בעולם לאבטחת תוכן. הפרטים המוזנים למערכת נשמרים בה בסודיות, בעזרת שימוש בשיטות האבטחה ובמערכות ההצפנה המתקדמות ביותר הקיימות כיום. העברת המידע מהמחשב האישי של הרוכש אל מחשבי "הא ו דא" מתבצעת בתקשורת מוצפנת, העוברת בפרוטוקול מקדד (SSL).

בעת ביצוע הזמנה למשקאות המתפרסמים באתר, יידרש הרוכש להזין במערכת פרטים כגון: פרטיו האישיים, פרטי ההזמנה, פרטי כרטיס האשראי וכדומה (להלן: “המידע”). החברה והאתר ו/או מי ממפעיליו ו/או מי מטעמם לא יהיו אחראים לטעות הנעשית על ידי הרוכש בעת הקלדת הפרטים. כמו כן, הנ”ל לא יהיו אחראים במישרין או בעקיפין באחריות כלשהי למקרה שבו פרטי הרכישה לא ייקלטו במערכת ו/או לכל בעיה טכנית ו/או אחרת המונעת ביצוע פעולות באתר או המבצעת אותם באופן שגוי.

עם ביצוע הרכישה באתר נותן הרוכש את הסכמתו שפרטיו האישים (כגון: שם, מספר ת.ז., כתובת דוא”ל וכדומה), יישמרו במאגרי המידע של החברה, והכול בהתאם להוראות הדין.

פרטי הפעולה באתר, לרבות פרטי ההזמנה ופרטי הרוכש, יועברו באמצעות פרוטוקול אבטחה מוצפן (SSL) המקובל בסחר אלקטרוני. פרטים אלו לא יועברו על ידי החברה ומפעילי האתר לגורמים חיצוניים, למעט לחברת הסליקה וכרטיסי האשראי, וזאת על מנת להשלים את פעולות הרכישה שבוצעה על ידי הרוכש ובכפוף להוראות כל דין. כמו כן, החברה לא תעשה כל שימוש בפרטים של אמצעי התשלום של הרוכש אלא לביצוע תשלום בגין עסקה ופרטים אלו לא יועברו לאף גורם אחר זולת לצורך זה, למעט בכפוף להוראות כל דין.

כאמור לעיל, החברה לא תעביר את פרטיו האישיים של הרוכש לגורם חיצוני לחברה, למעט אם תידרש לכך על ידי רשות מוסמכת מרשויות המדינה, או מכח צו שיפוטי, בהתאם להוראות כל דין.

על אף האמור לעיל, החברה תהא רשאית להעביר פרטיו האישיים של רוכש לצד שלישי במקרים בהם: הרוכש ביצע מעשה או מחדל הפוגעים ו/או העלולים לפגוע בחברה ו/או בצדדים שלישיים כלשהם, הרוכש עשה שימוש בשירותי החברה לביצוע מעשה בלתי חוקי, התקבל בידי החברה צו שיפוטי המורה לה למסור את פרטי הרוכש לצד שלישי, בכל מחלוקת או הליכים משפטיים, וכדומה.

עם ביצוע רכישה באתר מצהיר הרוכש כי הוא יודע שהקלדת פרטים כוזבים הינה עבירה פלילית וכי נגד מוסרי פרטים כוזבים עלולים להינקט צעדים משפטיים, לרבות תביעות נזיקין בגין נזקים שעלולים להיגרם לאתר ו/או לבעלי האתר ו/או למי מפעיליו ו/או למי ממנהליו ו/או למי מטעמם.

החברה תהא רשאית להשתמש בפרטיו האישיים של הרוכש, ללא זיהוי הרוכש הספציפי, לצורך ניתוח מידע סטטיסטי והצגתו ו/או מסירתו לגורמים אחרים וזאת ללא צורך בקבלת הסכמתו.

הרוכש מצהיר כי הוא מודע לכך שמאחר שמדובר בביצוע פעולות בסביבה מקוונת אין באפשרותה של החברה להבטיח חסינות מוחלטת מפני חדירות למחשביה או חשיפת המידע השמור. אם יעלה בידי צד שלישי לחדור למידע אשר שמור בידי החברה ו/או להשתמש בו לרעה, לא תהיה לרוכש, במישרין או בעקיפין, כל טענה ו/או דרישה ו/או תביעה עקב כך כלפי החברה ו/או מי מטעמה.

החברה תהא רשאית לעשות שימוש ב- “עוגיות” (“cookies”) על מנת לספק לרוכש שירות מהיר ויעיל ולחסוך מהרוכש את הצורך להזין את פרטיו האישיים בכל כניסה לאתר.

פרטי כרטיס האשראי של הרוכש לא ישמרו במאגרי המידע של החברה.

בהירשמות לקבלת ניוזלטר, הרוכש נותן את הסכמתו לקבל דוא”ל ו/או הודעת SMS מהחברה ו/או מהאתר, לרבות בעניין מבצעים, חידושים באתר, פרסומות וכדומה. הרוכש רשאי, בכל עת, להודיע לחברה על סירובו לקבל כל דוא”ל ו/או הודעת SMS מהחברה ו/או מהאתר.

החזרת מוצרים

ניתן לבטל עסקה תוך 14 ימים מקבלת המוצר או מסמך הגילוי לפי המאוחר ביניהם. הודעה על הביטול תימסר בפקס/דוא”ל/דואר. המוצר יוחזר ככל שהדבר אפשרי או סביר באריזתו המקורית ע”י משלוח אל גשר העץ 3 א.ת עמק חפר. .

בעת ביטול שלא עקב פגם או אי התאמה בין המוצר למסמך הגילוי, ייגבו דמי ביטול בשיעור 5% או 100 ש”ח לפי הנמוך.

בעת ביטול עסקה עקב פגם או אי התאמה בין המוצר למסמך הגילוי, לא ייגבו דמי ביטול.

סייגים לזכות ההחזרה: לא ניתן להחזיר מוצרים פסידים (יין, וורמוט, אייריש קרים, שוקולד וכו’).

מכיוון שיין עלול להתקלקל בהחזקה לא מבוקרת, ולא יכולה להיות לנו שליטה כיצד הוחזק יין שהוחזר אלינו, לצערנו לא נוכל לקבל בחזרה בקבוקי יין.

במקרים של איחור באספקה, הלקוח יוכל לבטל את העסקה בלא גביית דמי ביטול.

בעלות ושמירה על זכויות

האתר מכיל חומרים שונים, המוגנים ע”י זכויות יוצרים, סימני מסחר, זכויות קניין אחרות, לרבות תוכן, תמונות, גרפיקה, מוסיקה, וידאו וקול, אשר חלקם בבעלות החברה וחלקם בבעלות צדדים שלישיים. רוכש ו/או גולש ו/או כל צד ג’ המבצע פעולות בו אינו רשאי לשנות, לפרסם, לשדר או להעביר, לקחת חלק בהעברה או מכירה ולהשתמש באתר או בחלק ממנו לשם יצירת יצירה נגזרת או לנצל את האתר, ו/או את תוכנו של האתר, כולו או חלקו למטרה כלשהי, למעט המטרה, שלשמה נוצר האתר. החברה מתירה למשתמש “להוריד” (download) נתונים למחשבו האישי לצורך שימוש אישי בלבד שאינו מסחרי, היתר זה כמו גם כל פעולה חוקית אחרת באתר, אין בהם כדי להקנות למשתמש זכות קניינית כלשהי במידע האמור בפרט ובאתר ובתוכנו של האתר בכלל.

אחריות מול ספקים

אנו מתחייבים לבחור ספקים אמינים ובעלי יציבות כלכלית המספקים לצרכן מוצרים איכותיים ושירות ברמה גבוהה.

במקרה של תלונה של צרכן שאינה מטופלת כראוי על ידי הספק, אנו מתחייבים לפעול מול הספק עבור הצרכן ולדאוג שהתלונה תטופל לשביעות רצון הצרכן.

במקרה שנמצא ספק המפר באופן סדרתי את החוק ופוגע בצרכנים, ננקוט באמצעים נגד הספק לתיקון ההפרה ובמקרה הצורך אף להפסיק את ההתקשרות עמו.

במקרה שלא ניתן יהיה לאתר את היצרן/היבואן על מנת לממש את האחריות ומחיר המוצר עלה על 400 ₪, תחול האחריות עלינו, ואנו נכנס בנעליו של היצרן/יבואן.

הגבלת אחריות

האחריות הבלעדית לכל המוצרים ולגבי כל מידע או מצג שנעשה באתר בכל הנוגע למהות המוצרים, לרבות שמות היצרנים, טיב המוצרים, תכונות המוצרים, תמונות המוצרים וכיוצ”ב, חלה על היצרנים ו/או היבואנים ו/או המשווקים המורשים של המוצרים, על-פי החוקים והתקנות להגנת הצרכן.

האתר נוקט בכל האמצעים בכדי לוודא כי המידע המוצג באתר אמין, במקרים בהם תתגלינה טעויות במידע המוצג באתר, ינקוט האתר בכל האמצעים בכדי לפתור את הבעיה וכן יאפשר את ביטול העסקה בלא גביית דמי ביטול.

התמונות באתר מיועדות להמחשה בלבד. יודגש, כי ייתכנו הבדלים ושינויים בין המראה המוצר בתמונה לבין המוצר במציאות. לכל מוצר יש תיאור מפורט ובסופו טבלת תיאור מוצר. בכל טבלת תיאור מוצר מצוין נפח הבקבוק במדויק. כל הבדל בין נפח הבקבוק המצוין לבין התמונה הינו לצורך המחשה בלבד. אין באמור בתמונה להעיד על נפח הבקבוק. בציר היינות עשוי להשתנות לפי המלאי והזמינות אצל הספק, ויתכן שגם מחירו בהתאם. עיצוב הבקבוק משתנה מעת לעת, תלוי ביצרן, ואין לחברתנו אחריות על שינוי בשנת הבציר, ו/או עיצוב הבקבוק.

במארזי וחבילות השי שומרת החנות לעצמה את הזכות לבצע שינויים במוצרים הנלווים שיסופקו בהתאם למלאים הזמינים, וזאת בכפוף להחלפת מוצרים בשווי ערך או בעלי ערך גבוה יותר מאלו המוצגים באתר.

בכל מקרה חבות החנות, תחת כל עילה משפטית שהיא, בגין מוצרים הנזכרים בסעיף זה לא תעלה מעבר לגובה התמורה ששולמה בפועל על המוצר/השירות שהוזמנו ע”י הרוכש. החנות ו/או בעלי האתר ו/או מקימיו ו/או מי מפעיליו ו/או מי ממנהליו ו/או מי מטעמם אינם אחראים לכך שהשרת אשר באמצעות עובד האתר יהיה נקי מוירוסים או מרכיבים או אלמנטים זרים אחרים אשר עלולים לפגוע או לפגום במחשב האישי של הרוכש או בציוד אחר של הרוכש כאשר הוא נכנס ו/או מזמין או שירותים ו/או משתמש באתר, וזאת בכפוף לנקיטת כל צעדי האבטחה ע”י האתר. כמו כן, החנות לא תישא באחריות לפעילות בלתי חוקית באתר שנעשית על ידי רוכש כלשהו או צד ג’ כלשהו שאינו בשליטה של החברה. החברה תהא רשאית להפסיק או למנוע את התקשרות או הגישה של רוכשים לכל חלק שהוא באתר או באתר כולו בכל שלב.שיפוי ופיצוי בגין שימוש בלתי ראוי באתר כל העושה שימוש בלתי ראוי באתר מתחייב לשפות ולפצות את החנות ו/או בעלי האתר ו/או מקימיו ו/או מי ממפעיליו ו/או מי ממנהליו ו/או מי מטעמם בגין כל תביעה ו/או הוצאה ו/או נזקים מכל מין וסוג כלשהו כולל הוצאות משפטיות, אשר ייגרמו לחברה /או בעלי האתר ו/או מקימיו ו/או מי ממפעיליו ו/או מי ממנהליו ו/או מי מטעמם.

משלוחים וזמני אספקה:

דמי משלוח- בנוסף למחירי המשקאות המפורטים באתר יחויב הרוכש באתר בדמי משלוח בסכום התלוי בסוג ומקום המשלוח. החברה תהא רשאית, אך לא חייבת, שלא לחייב את הרוכש בדמי משלוח, על פי שיקול דעתה הבלעדי ולרוכש לא תהיה טענה ו/או דרישה בנושא זה. לחברה הזכות הבלעדית לשנות מעת לעת את מחירי המשלוח, ללא מתן הודעה מוקדמת מראש.

אזורי החלוקה- בעת הזמנת המשקאות יבחר הרוכש את הכתובת למשלוח מתוך רשימת אזורי החלוקה המעודכנת באתר (להלן: “אזורי החלוקה”). לחברה הזכות הבלעדית לשנות מעת לעת את אזורי החלוקה, ללא מתן הודעה מוקדמת מראש.

אספקת המשקאות שנרכשו באתר אפשרית רק כאשר הכתובת המבוקשת נמצאת בתוך אזור החלוקה, וכל עוד אין מניעה טכנית ו/או אחרת המונעת את אספקת המשקאות.

מבלי לגרוע מהאמור לעיל, בכל מקרה שהחברה סבורה, על פי שיקול דעתה הבלעדי, שמתבצע ניצול לרעה של שירותיה ו/או של הזמנת מוצריה יכולה החברה להחליט שלא לספק משקאות לרוכש ולרוכש לא תהיה כל טענה ו/או דרישה ו/או תביעה בקשר לכך.

זמני אספקה- כל עוד לא נקבע על ידי החברה אחרת, זמני האספקה הינם בימים ראשון עד חמישי, בין השעות: 09:00-18:00.

מרגע אישור ההזמנה באמצעות הדוא”ל כמפורט לעיל, יקבל הרוכש את המשלוח תוך הזמן המצויין במאפייני המוצר (במידה והוזמנו מספר מוצרים יקבע זמן האספקה על פי המוצר לו זמן האספקה הארוך ביותר) ובהתאם לכתובת המשלוח. ימי עבודה אינם כוללים ימי שישי, שבת, ערבי חגים וחגים וימי שבתון. מועדי האספקה כפופים לעיכובים שאינם תלויים בחברה ולאירועי “כח עליון” כהגדרתו להלן.

המשלוח יימסר לרוכש או למקבל ההזמנה בכתובת בה נקב הרוכש בהזמנה בלבד, בכפוף להצגת תעודה מזהה כדין על ידי מקבל ההזמנה ולהיותו מעל גיל 18 שנים.

במקרה והרוכש לא יהיה נוכח בעת האספקה בכתובת המבוקשת, יוחזרו המשקאות לחברה ומועד חלופי לאספקה יתואם עם הרוכש. במידה ובמועד החדש שתואם עם הרוכש, לא יהיה הרוכש נוכח בעת האספקה בכתובת המבוקשת, יוחזרו המשקאות לחברה ותיאום מועד חלופי לאספקה יהיה באחריות הרוכש על ידי התקשרות לחברה ותיאום מועד אספקה חדש. במקרה כזה יחויב הרוכש בדמי משלוח נוספים על פי התעריפים הנהוגים בחברה ולרוכש לא תהיה טענה ו/או דרישה בנושא זה. החברה תהא רשאית, אך לא חייבת, שלא לחייב את הרוכש בדמי משלוח, על פי שיקול דעתה הבלעדי.

שירות לקוחות

שרות הלקוחות שלנו בדואר אלקטרוני[email protected]

 ובטלפון: 09-7777069

נועד לפתור בעיות לפני ואחרי משלוח, לסייע בגלישה באתר, לתת מידע נוסף על מוצרים לשמוע תלונות ומחמאות.

בימים א’-ה’ בין השעות :09:00-17:00.

 

מדיניות פרטיות

אתר "הא ו דא" (בבעלות חברת זויה יזמות בע"מ ח"פ: 513829796) מאובטח בטכנולוגיה מהמתקדמות בעולם לאבטחת תוכן. הפרטים המוזנים למערכת נשמרים בה בסודיות, בעזרת שימוש בשיטות האבטחה ובמערכות ההצפנה המתקדמות ביותר הקיימות כיום. העברת המידע מהמחשב האישי של הרוכש אל מחשבי "הא ו דא" מתבצעת בתקשורת מוצפנת, העוברת בפרוטוקול מקדד (SSL).

פרטי כרטיס האשראי שלכם לא נמצאים בשרתי החברה אלא אצל חברת הסליקה ואנו מקבלים רק קוד אישור לביצוע העסקה.

בעת ביצוע הזמנה למשקאות המתפרסמים באתר, יידרש הרוכש להזין במערכת פרטים כגון: פרטיו האישיים, פרטי ההזמנה, פרטי כרטיס האשראי וכדומה (להלן: “המידע”). החברה והאתר ו/או מי ממפעיליו ו/או מי מטעמם לא יהיו אחראים לטעות הנעשית על ידי הרוכש בעת הקלדת הפרטים. כמו כן, הנ”ל לא יהיו אחראים במישרין או בעקיפין באחריות כלשהי למקרה שבו פרטי הרכישה לא ייקלטו במערכת ו/או לכל בעיה טכנית ו/או אחרת המונעת ביצוע פעולות באתר או המבצעת אותם באופן שגוי.

עם ביצוע הרכישה באתר נותן הרוכש את הסכמתו שפרטיו האישים (כגון: שם, מספר ת.ז., כתובת דוא”ל וכדומה), יישמרו במאגרי המידע של החברה, והכול בהתאם להוראות הדין.

פרטי הפעולה באתר, לרבות פרטי ההזמנה ופרטי הרוכש, יועברו באמצעות פרוטוקול אבטחה מוצפן (SSL) המקובל בסחר אלקטרוני. פרטים אלו לא יועברו על ידי החברה ומפעילי האתר לגורמים חיצוניים, למעט לחברת הסליקה וכרטיסי האשראי, וזאת על מנת להשלים את פעולות הרכישה שבוצעה על ידי הרוכש ובכפוף להוראות כל דין. כמו כן, החברה לא תעשה כל שימוש בפרטים של אמצעי התשלום של הרוכש אלא לביצוע תשלום בגין עסקה ופרטים אלו לא יועברו לאף גורם אחר זולת לצורך זה, למעט בכפוף להוראות כל דין.

כאמור לעיל, החברה לא תעביר את פרטיו האישיים של הרוכש לגורם חיצוני לחברה, למעט אם תידרש לכך על ידי רשות מוסמכת מרשויות המדינה, או מכח צו שיפוטי, בהתאם להוראות כל דין.

על אף האמור לעיל, החברה תהא רשאית להעביר פרטיו האישיים של רוכש לצד שלישי במקרים בהם: הרוכש ביצע מעשה או מחדל הפוגעים ו/או העלולים לפגוע בחברה ו/או בצדדים שלישיים כלשהם, הרוכש עשה שימוש בשירותי החברה לביצוע מעשה בלתי חוקי, התקבל בידי החברה צו שיפוטי המורה לה למסור את פרטי הרוכש לצד שלישי, בכל מחלוקת או הליכים משפטיים, וכדומה.

עם ביצוע רכישה באתר מצהיר הרוכש כי הוא יודע שהקלדת פרטים כוזבים הינה עבירה פלילית וכי נגד מוסרי פרטים כוזבים עלולים להינקט צעדים משפטיים, לרבות תביעות נזיקין בגין נזקים שעלולים להיגרם לאתר ו/או לבעלי האתר ו/או למי מפעיליו ו/או למי ממנהליו ו/או למי מטעמם.

החברה תהא רשאית להשתמש בפרטיו האישיים של הרוכש, ללא זיהוי הרוכש הספציפי, לצורך ניתוח מידע סטטיסטי והצגתו ו/או מסירתו לגורמים אחרים וזאת ללא צורך בקבלת הסכמתו.

הרוכש מצהיר כי הוא מודע לכך שמאחר שמדובר בביצוע פעולות בסביבה מקוונת אין באפשרותה של החברה להבטיח חסינות מוחלטת מפני חדירות למחשביה או חשיפת המידע השמור. אם יעלה בידי צד שלישי לחדור למידע אשר שמור בידי החברה ו/או להשתמש בו לרעה, לא תהיה לרוכש, במישרין או בעקיפין, כל טענה ו/או דרישה ו/או תביעה עקב כך כלפי החברה ו/או מי מטעמה.

החברה תהא רשאית לעשות שימוש ב- “עוגיות” (“cookies”) על מנת לספק לרוכש שירות מהיר ויעיל ולחסוך מהרוכש את הצורך להזין את פרטיו האישיים בכל כניסה לאתר.

פרטי כרטיס האשראי של הרוכש לא ישמרו במאגרי המידע של החברה.

בהירשמות לקבלת ניוזלטר, הרוכש נותן את הסכמתו לקבל דוא”ל ו/או הודעת \דוא"לSMS מהחברה ו/או מהאתר, לרבות בעניין מבצעים, חידושים באתר, פרסומות וכדומה. הרוכש רשאי, בכל עת, להודיע לחברה על סירובו לקבל כל דוא”ל ו/או הודעת SMS מהחברה ו/או מהאתר.

תקנון מועדון HA VE DA

כיף להיות חברים של !HA VE DA

חברות במועדון HA VE DA כפופה לכללים ולהסברים המפורטים לעיל ולהלן ולהסכמה להם (להלן בהתאמה: "מועדון HA VE DA " ו-"התקנון").(להלן: " HA VE DA " או "החברה    (זויה יזמות בע"מ ח"פ 513829796) מזמינה אתכם לקרוא בעיון תקנון זה ואנו עומדים לרשותכם בכל שאלה או הבהרה שתידרש.

כל חבר מועדון HA VE DA מצהיר ומתחייב, כי קרא את תקנון זה, כי הינו מודע ומסכים להוראותיו, לרבות כל שינוי עתידי בו, וכי לא תהא לו ו/או למי מטעמו כל טענה ו/או דרישה ו/או תביעה, במישרין ו/או בעקיפין, כנגד HA VE DA ו/או בעליה ו/או האתר ו/או מפעיליו ו/או מי מטעמם.

  1.        מבוא

1.1.      יובהר כי החברות במועדון HA VE DA וכן רכישה של משקאות אלכוהוליים באתר מותרת אך ורק לאדם שגילו מעל 18 שנים.

1.2.      החברות במועדון HA VE DA הינה ללא עלות.

1.3.      החברות במועדון HA VE DA הינה ללא הגבלת זמן.

1.4.      החברה שומרת לעצמה את הזכות לשנות את התקנון מפעם לפעם, על פי שיקול דעתה הבלעדי, וזאת ללא צורך במתן התראה ו/או הודעה מוקדמת כלשהי. לחבר המועדון לא תהיינה, במישרין ו/או בעקיפין, כל טענות ו/או דרישות כלפי החברה ו/או האתר ו/או מי מטעמם בגין שינוי כאמור. מועד החלת השינוי יהיה מועד פרסום נוסח התקנון המעודכן באתר לראשונה, וכל פעולה שתבוצע לאחר הפרסום כאמור, תהיה כפופה לתקנון המעודכן.

1.5.      מבלי לגרוע מהאמור לעיל, HA VE DA תהא רשאית לשנות, מעת לעת, את תנאי מועדון הלקוחות, לרבות את גובה הצבירה ו/או אופן מימוש הנקודות וכן לבטל את מועדון הלקוחות לגמרי, וזאת על פי שיקול דעתה הבלעדי וללא מתן הודעה מוקדמת.

1.6.      החברה שומרת לעצמה את הזכות, על פי שיקול דעתה הבלעדי, לסרב לקבל אדם כלשהו כחבר מועדון או להורות על הפסקת חברותו של אדם כלשהו כחבר מועדון, וזאת מכל סיבה שהיא וללא צורך בנימוק ולא תהיה לו כל טענה ו/או תביעה ו/או דרישה בגין כך.

כחברי מועדון HA VE DA תוכלו ליהנות מההטבות הבאות:

  1.        מבצעים, אירועי תוכן והטבות שיפורסמו מעת לעת עבור חברי המועדון בלבד.
  2. 5% הנחה ברכישת מוצרים באתר (לא כולל מבצעים כדוגמת 3ב-100, 3ב-120, 2 ב-100, "שישייה לבנה", "שישייה אדומה", שישייה קיצית", שישייה חורפית")

4.  כתנאי לחברות במועדון HA VE DA יהיה החבר חייב להירשם באתר HA VE DA, ללא עלות ובהתאם לתנאים המפורטים בתקנון האתר. הרישום ייעשה באמצעות הזנת פרטים מזהים, לרבות: שם, שם משפחה, מספר ת.ז., תאריך לידה וכדומה. ובסופו יקבל החבר שם משתמש וסיסמא (להלן: "משתמש רשום"). משתמש רשום רשאי, בכל עת, להודיע לחברה על רצונו לבטל את הרישום ו/או את חברותו במועדון HA VE DA. פרטיו האישיים של משתמש רשום יישמרו באתר.

5.  מובהר כי עם ביצוע הרכישה באתר נותן הרוכש את הסכמתו שפרטיו האישים, יישמרו במאגרי המידע של החברה, והכול בהתאם להוראות תקנון האתר והוראות הדין.

6.  מובהר כי עם ההרשמה לחברות במועדון HA VE DA, החבר נותן את הסכמתו לקבל דוא"ל ו/או הודעת SMS מהחברה ו/או מהאתר, לרבות בעניין מבצעים, חידושים באתר, פרסומות וכדומה. החבר רשאי, בכל עת, להודיע לחברה על סירובו לקבל כל דוא"ל ו/או הודעת SMS מהחברה ו/או מהאתר ו/או ממועדון HA VE DA.

  1. כללי

*      הפרקים: "פרטי הרוכש ואבטחת האתר", "שימוש בלתי ראוי באתר", "בעלות ושמירה על זכויות" ו"דין וסמכות שיפוט" מתקנון האתר יחולו, בשינויים המחויבים, על תקנון זה.

*      האמור בתקנון זה ובאתר כולו מתייחס באופן שווה לבני שני המינים, והשימוש בלשון זכר הוא מטעמי נוחות בלבד.

*     כותרות התקנון נקבעו לצרכי נוחיות בלבד ולא תשמשנה כראיה כלשהי ולא יהיה בנוסחן ובתוכנן כדי לחייב את החברה ו/או כדי לשמש ראיה ותימוכין לפרשנות התקנון.

*    בכל מקרה של סתירה ו/או דו-משמעות בין הוראות התקנון לבין עצמן, תקבע החברה כיצד יש לפעול ואיזוהי ההוראה העדיפה או הגוברת.

*    המידע הקיים בספרי החברה, לרבות לעניין מועדים וסכומים, הוא המידע הקובע לכל דבר ועניין.

*     נשמח לעמוד לרשותכם במייל: [email protected]

 

רוצים להיות חברים של HA VE DA? הירשמו באתר או צרו עמנו קשר במייל ואנו נחזור אליכם טלפונית

ברוכים הבאים

האם את/ה מעל גיל 18?

מכירת אלכוהול מותרת מעל גיל 18

אזהרה: צריכה מופרזת של אלכוהול מסכנת חיים ומזיקה לבריאות