דום פריניון בלאן – Dom Perignon Blanc

בשנת 1668 דום פייר פריניון קיבל אחריותו לייצור היין במנזר "הובילר" תחת ההכרזה "לייצר את היין הטוב ביותר בעולם". הנזיר פיתח ושכלל שיטות בכרם וביקב ובנה את אוסף החוקים אשר מרכיבים את שיטת 'שמפנואז'- השיטה האיכותית ביותר לייצור יין מבעבע.

בית שמפניה זה מייצר יינות אך ורק בשנות בציר יוצאות דופן ומשנה אחת בלבד. כל בציר מבטא באופן טהור את איכות אותה שנה. השמפניה מורכבת מ17 כרמים בסיווג גראנד קרו וכרם אחד היסטורי מאותו מנזר 'הובילר'. השילוב הוא שילוב של פינו נואר ושרדונה אשר יוצרים יצירת אומנות בבקבוק.

מידע נוסף:

מוצרים קשורים

יין אדום ספרדי אשר עשוי מענבי טמפרניו (ענבים הידועים גם בשם 'טינטה דה טורו') - ענבים הגדלים בכרמים המיוחדים של אזור טורו המרתק.

יין המאופיין בטעם עמוק, מרוכז ועוצמתי ביותר, הודות לתהליך יישון בחביות עץ אלון צרפתי משומשות שמקנים ליין רבדי טעם רבים ואופי מעט מעושן ומיוחד.

כהל: 14.5%.

נפח: 750 מ"ל.

יין אדום כשר ומיושן מבציר 2019, הנחשב לספינת הדגל של יקב בנימינה. יין אדום איכותי המורכב מ 70% ענבי קברנה סוביניון, 26% מרלו ו 4% של פטיט ורדו.

היין עשיר בטעמים ארומתיים, ניחוחות פרי אדום ופטל, בשילוב ניחוח עץ אלון קלוי, וניל וקמצוץ של שוקולד. טעמו מורכב, מפתה וחלק ושוהה זמן רב בחיך.

יתיר נחל לבן צפוי להמשיך להתפתח היטב בבקבוק בעשור הקרוב.

כשר.

כהל: 14.5%.

נפח: 750 מ"ל.

יין 100% שרדונה יבש ופירותי. ממיטב השרדונה בכרמים הגבוהות שבצפון רמת הגולן. 50% מהיין עבר יישון של שלושה חודשים בחביות עץ אלון צרפתי כדי לתת לו את טעמיו הייחודיים. מוכן לשתיה.
מבצע 2 ב- 100

ברוכים הבאים

האם את/ה מעל גיל 18?

מכירת אלכוהול מותרת מעל גיל 18

אזהרה: צריכה מופרזת של אלכוהול מסכנת חיים ומזיקה לבריאות