ירדן קברנה סוביניון כרם אל רום בציר 2020

ירדן קברנה סוביניון כרם אל רום הינו יין מכרם יחידנית. מציג מאפיינים ארומטיים של פירות אדומים ושחורים בשלים, יחד עם רמזים של אדמה ועשבי תיבול. זהו יין מלא חיים, אשר ראוי להתיישן לזמן ארוך. ירדן קברנה סוביניון כרם אל רום מצטיין בגוף מלא, טעם עשיר וסיומת ארוכה ומענגת.
היין מבציר מהווה דוגמא קלאסית לאופיו של זן הקברנה סוביניון מכרם יחיד זה.
למרות שירדן קברנה סוביניון כרם אל רום מהנה לשתייה כבר עם צאתו, הוא ישביח לאחר כמה שנות התיישנות בבקבוק, ובתנאי אחסון נאותים יישמר במיטבו כעשור ויותר משנת הבציר.

כשר.

14.5% כהל.

750 מ"ל.

מידע נוסף:

מוצרים קשורים

יין פאלאצו דלה טורה של יקב 'אלגריני' האיטלקי הוא אחד היינות המעוטרים ביותר של יקב אלגריני, עם 7 הופעות רצופות ברשימת מאה היינות הגדולים של ה- "ויין ספקטייטור".

פאלאצו דלה טורה מאופיין בניחוחות וטעמים של צימוקים, פטל ואוכמניות. הגוף מלא והטאנינים לעיסים. הסיום ארוך וטעים.

ענבי הפינו גריג'יו נבצרו מכרמי היקב מגובה של 400 מטר אשר ממוקמים בצפון מזרח איטליה באיזור טרנטינו. היין מתיישן עם שמריו כ-4 חודשים במיכלי נירוסטה. היין מאופיין בטעמי הפרי הרעננים שלו חמיצות עדינה ומושלם לשתיה בקיץ המזרח תיכוני.

יין ישראלי גמלא בלנד אדום (כשר) מיוצר משילוב הזנים הבורדולזים הקלאסיים, קברנה סוביניון (66%), מרלו (19%), קברנה פרנק (6%), מלבק (5%) ופטי ורדו (4%).  כל הענבים נבצרו מכרמי היקב. הבלנד התיישן 12 חודשים בחביות עץ אלון צרפתיות. בנוסף, יין זה מציג מארג ניחוחות של פרי בשל, תבלינים, שוקולד ואדמה. היין ימשיך להשתפר ולהתיישן בבקבוק כעשור משנת הבציר.

 בציר: 2019.

המלאי אזל

המלאי אזל

ברוכים הבאים

האם את/ה מעל גיל 18?

מכירת אלכוהול מותרת מעל גיל 18

אזהרה: צריכה מופרזת של אלכוהול מסכנת חיים ומזיקה לבריאות