פינטו מלבק

פינטו מלבק הינו יין מאוד עשיר ופירותי, יחד עם זאת מאוזן ומורכב. זאת לצד אופי מתובל באופן מורגש – תרומת הטרואר המדברי – אשר הופך אותו ליין גסטרונומי, שמתפתח היטב בכוס.

כשר.

13% כהל

750 מ"ל.

מידע נוסף:

מוצרים קשורים

יין אדום ספרדי אשר עשוי מענבי טמפרניו (ענבים הידועים גם בשם 'טינטה דה טורו') - ענבים הגדלים בכרמים המיוחדים של אזור טורו המרתק.

יין המאופיין בטעם עמוק, מרוכז ועוצמתי ביותר, הודות לתהליך יישון בחביות עץ אלון צרפתי משומשות שמקנים ליין רבדי טעם רבים ואופי מעט מעושן ומיוחד.

כהל: 14.5%.

נפח: 750 מ"ל.

ננה גראנש אדום הינו יין הנבצר בבציר ידני ומוקפד בשעות הלילה הקרירות של מצפה רמון. כשמגיע ליקב עובר סחיטה עדינה עם השריה קרה קצרה על הקליפות לקבלת רעננות וצבע בהיר, תסיסה ספונטנית בחביות עץ אלון צרפתיות ניטרליות ולאחר מכן מתיישן בהם לתקופה של כחצי שנה. את היין הזה ניתן לשתות בטמפרטורה קרירה, אדום קיצי ורענן. זהו יין אדום לימי הקיץ. עדין. נפלא ומאוזן. כשר. 13.5% כהל. 750 מ"ל.
לואי ז'אדו בורגון הינו יין אדום יוקרתי מצרפת, היה ויהיה תמיד בחן הגבורה בעולם היינות. עם משובחי הענבים מכרמי היקב האגדיים שבבורגון AOC, צרפת, כל יין בייצורו היא חוויה נפלאה של טעמים וריחות. היין, שמיוצר מ-100% ענבי פינו נואר, עבר תסיסה והתיישן בחביות עץ אלון צרפתי מסורתיות למשך לא פחות מ-10 חודשים. התוצאה? ארומות מפתיעות של שזיף רך, דובדבנים ותות שדה. בפה, היין מציע מבנה גוף בינוני המתערבב עם טאנינים קטיפתיים, חמיצות מרעננת וסיומת ארוכה ונעימה. 750 מ"ל 13% כהל

ברוכים הבאים

האם את/ה מעל גיל 18?

מכירת אלכוהול מותרת מעל גיל 18

אזהרה: צריכה מופרזת של אלכוהול מסכנת חיים ומזיקה לבריאות