וודקה בלוודר 'סמוגורי פורסט' כשר – Belvedere Vodka Smogory Forest

וודקה בלוודר Smogory Forest, קלילה, יוקרתית ואלגנטית, שמיוצרת משיפון מזן מיוחד מסוג Diamond Dankowskie הגדל בחווה הממוקמת באגם ברטזק שנמצא באזור הצפון מזרחי של פולין.

בזכות הטרואר של וודקה אלגנטית זו, מתקבל שילוב טעמים נועז ומעט מלוח, עם ארומות של מלח ים, פלפל שחור וקרמל. וודקה עשירה במיוחד ובעלת סיומת ארוכה ומרעננת.

נפח: 700 מ"ל.

כהל: 40%.

כשר.

מידע נוסף:

מקורה של וודקה בלוודר – מעיירה ZYRARDOW שבפולין.

פירוש השם בלוודר הוא “המקום ממנו נראה היופי” וזה נקרא על שם טירת נשיאותית בשם בלוודר הממוקמת בוורשה, טירה אשר מופיעה על כל בקבוק כתזכורת למסורת הפולנית וחיבור לשורשי המותג.

מוצרים קשורים

ג'ין שנחשב לאחד הביטויים האלגנטיים ביותר של 'לונדון דריי' הקיימים בשוק כיום. משקה אלכוהולי בעל ניחוח עדין של ערער, טעמי הדרים וחלקות בגרון, שמתאים במיוחד למביני עניין ואניני טעם ושמשתלב באופן מושלם במשקה מעורבב, קוקטייל ואפילו בהגשה נקייה.

זוכה במדליות הפלטינום בתחרות פרסי הזהב בתחרות הבינ״ל של סאן פרנסיסקו, ותחרות ה-IWSC וה- LONDON SPIRITS AWARDS.

כהל: 42%.

נפח: 700 מ"ל.

בקבוק ג’ין BLOOM פינק לונדון דריי פרמיום - ג'ין נערץ ומוערך על הסגנון הייחודי שלו בעדינות פרחונית, אשר מיוצר ומנוהל כולו ע"י נשים. שילוב כישוריה של ג ‘ואן מור, המאסטר דיסטילר השביעית של מותג הג’ין הנודע מאז 1761. שימוש בצמחים טבעיים, בעיקר פרחי יסמין ועלי כותרת של ורדים, יצרו ג’ין אשר מזכיר את הטבע כדי להפוך את עונת הקיץ למושלמת.

ג‘ין ים תיכוני ריחני ורך, מיוצר מתפוחי פינק ליידי שמרמת הגולן. לאחר הזיקוק הראשון, מושרים המרכיבים הבוטניים למשך יממה, ומזוקקים בשנית באופן איטי תוך שמירה מקסימלית על ארומת התפוח.

ג'ין ים תיכוני של פלטר מגיע מבית 'פלטר' שבעין זיוון שברמת הגולן. טל וניר פלטר חברו למומחי אלכוהול ישראלים והקימו יחד את מזקקת פלטר, אותה ייבאו ממחוז קוניאק הצרפתי, שם שימשה לייצור קוניאק איכותי במשך 45 שנים. המזקקה הייחודית משמשת לייצור מועט וקפדני של מגוון משקאות נוספים כגון ערק, וויסקי וברנדי ארומטיים והזיקוק האופטימלי מבטיח את קבלת התזקיק המושלם - נקי ועשיר בארומות של הרכיבים והפירות מהם יוצרו המשקאות.

ברוכים הבאים

האם את/ה מעל גיל 18?

מכירת אלכוהול מותרת מעל גיל 18

אזהרה: צריכה מופרזת של אלכוהול מסכנת חיים ומזיקה לבריאות