אסטייט פומה בלאן, דלתון – Dalton Estate Fume Blanc

סוביניון בלאן יבש המכיל ענבים מ-4 כרמים שונות. (כרם אלקוש, כרם ספסופה, כרם בן זמרה וכרם תל פארס). חלק מהיין מתיישן בחביות עץ אלון צרפתיות במשך 6 חודשים וחלק במיכלי נירוסטה. זהו סוביניון בלאן שבניגוד למתחריו מקבל טעם "מעושן" עדין המתקבל מההתיישנות בחביות. נפלא! ומוכן לשתיה.

בציר: 2020.

המלאי אזל זמנית.

מבצע 2 ב- 100

מידע נוסף:

מוצרים קשורים

קברנה סובניון פרימיום עוצמתי מבציר 2012. יין אדום ארומתי ועשיר, שנפתח בעשבוניות עדינה האופיינית כל כך לזן הענבים, ברמז לצרור עלי מנטה טריים וריחניים.

עם השהייה בכוס מתעורר ומדגים היין נוכחות של שזיף מיובש, אוכמניות ונגיעות קסיס עדינות ונעימות, כאשר מעל לכל מרחפת לה עננת שוקולד מריר משובח המשובץ בקליפות תפוז מסוכרות. בחיך, מתקתקות עדינה ומאוזנת שמשתלבת נפלא בחמיצות קלילה העוטפות יחד את חלל הפה.

בציר: 2012.

בלנד של יין רוזה יבש ייחודי ונפלא המורכב מ- שיראז: 60%, גרנאש: 15%, מורבדר: 15%, ברברה: 10%. הבלנד המיוחד ושיטת הייצור של הייקב מעניקים ליין רעננות וצבע השמורים רק לו. יין פירותי ומרענן. מוכן לשתיה. בציר 2020
מבצע 2 ב- 100

הקוט רוטי היא גבעה גבוהה ומאוד תלולה בגבול הצפוני של עמק הרון הצפוני. פירוש השם: הגבעה הצלויה. זאת מכיוון שהמפנה מגביר את החשיפה לשמש, מה שמגביר את בשלות הענבים. החשיפה לרוח ולגובה מאיטים את הבשלות ויוצרים איזון מושלם. יין זה עשוי מ-95% ענבי סירה ו-5% ענבי ויונייה לבנים לייצוב הצבע והארומות, מסורת ארוכת שנים בקוט רוטי. הענבים מגיעים מ-2 תתי החלקות הטובים ביותר בקוטר וטי. קוט בלונד וקוט ברון. היין עובר יישון של 36 חודשים בחביות עץ אלון גדולות וקטנות מניב יין עם פרי שחור ומרוכז.  זהו יין עם גוף מלא, עם עצמה רבה ומורכבות בלתי נגמרת.  בציר 2015.

ברוכים הבאים

האם את/ה מעל גיל 18?

מכירת אלכוהול מותרת מעל גיל 18

אזהרה: צריכה מופרזת של אלכוהול מסכנת חיים ומזיקה לבריאות