ויתקין פטיט סירה אדום כשר – Vitkin Petite Sirah

יין אדום ישראלי כשר ויוקרתי, עשוי כולו מ 100% ענבי סירה שנבחרו בקפידה.

יין פטיט אדום, איכותי ומרשים, מבית יקב ויתקין המאופיין בצבע ארדמן שחור-אדום ונוכחות מרשימה של פרי שחור, תבלינים מתקתקים ופרחוניות.

כשר.

נפח: 750 מ"ל.

מידע נוסף:

יין פטיט סירה אדום עשיר בטעמים ובאיכות פרימיום, מבית היקב הישראלי ויתקין.

מוצרים קשורים

ננה שרדונה הינו יין מעניין וייחודי. היין עבר תהליך ייצור משולב: מחצית מכמות היין עברה תסיסה ספונטנית בחביות עץ אלון והתיישנה על השמרים, על מנת להוסיף מורכבות, ומחציתו השנייה במכלי נירוסטה, על מנת לשמור על רעננות וארומות הפרי. הבלנד הסופי של החביות ומכלי הנירוסטה יוצר יין ששומר על איכויות פרי גבוהות ומשלב מורכבות וטעמי עץ עדינים. כל ענבי השרדונה מגיעים מכרמי הייקב שבמצפה רמון. כשר. 13.5% כהל. 750 מ"ל.
ירדן סירה כרם אלוני הבשן מציג ארומות של שזיף ודובדבן בשל יחד עם מאפיינים של אדמה, עשן, בשר, תבלינים ורמז לזיתים ירוקים. זהו יין כרם יחידני בעל גוף מלא וריכוז טעמים. מוכן לשתייה כעת, אך ימשיך להשתפר ולהתפתח בבקבוק בשנים הקרובות. בתנאי אחסון נאותים יוכל היין להשתבח לפחות עשור ואף יותר מהבציר. היין התיישן בחביות עץ אלון צרפתי קטנות מהן 70% חדשות, במשך 18 חודשים. כשר. 15% כהל. 750 מ"ל.
ירדן קצרין בלאן דה בלאן יוצר מענבי שרדונה שנבצרו ידנית בצפון רמת הגולן. היין תסס תסיסה שנייה בבקבוק זה בשיטה המסורתית והתיישן 10 שנים על משקעי השמרים. ירדן קצרין בלאן דה בלאן 'לייט דיסקורג'ד' מיוצר בשנים יוצאות דופן במהדורה מיוחדת וכמות קטנה מאוד. כשר. 12% כהל. 750 מ"ל.

ברוכים הבאים

האם את/ה מעל גיל 18?

מכירת אלכוהול מותרת מעל גיל 18

אזהרה: צריכה מופרזת של אלכוהול מסכנת חיים ומזיקה לבריאות