סנט ג'וזף לה סורס אדום – Ferraton Saint Joseph La Source

יין סירה אדום טעים במיוחד מהכרמים הנפלאים והייחודיים של סנט ג'וזף.

יין בשרני, מהפנט ועסיסי שיושן בחביות נירוסטה ולאחריהן 12 חודשים בחביות עץ אלון צרפתיות.

הכרמים בהם גדלים הענבים, ממוקמים באחד מאיזורי הגידול המושלמים לסירה בעולם היין.

נפח: 750 מ"ל.

מידע נוסף:

יין אדום סירה סנט ג'וזף אשר בבעלות יקב 'פראטון'.

מוצרים קשורים

זן לבן אשר מגיע מספרד בהופעת ענק על אדמת אורוגוואי. יין איכותי קליל מאוד לשתייה ויבש, בעל צבע שקוף\ירקרק, מרקם חמאתי וטעמי פרי טהורים, עם נגיעות של אגס ופלפל לבן.

נפח: 750 מ"ל.

בלנד אדום המורכב מענבי הקברנה סוביניון, מרלו, פטי וורדו. הבציר נעשה באופן ידני ולאחר מכן היין התיישן במשך 20 חודשים בחביות עץ אלון צרפתיות חדשות. בתום התקופה וללא סינון הועבר לביקבוק. מומלץ לשתיה 2-10 שנים משנת הבציר.

בציר: 2017.

יין רוזה פול מאס 'ז'רדאן דה רוז' ׁ(Jardin de Roses) מובחר ביותר מהטופ של צרפת, המכונה גם בשם "גינת הוורדים" בצרפתית. יין איכותי במיוחד אשר מגיע אלינו הישר מדרום צרפת ומבוסס על ענבי גרנאש, סאנסו וסירה, הגדלים בכרמים הנטועים למרגלות הפירנאים ונבצרים בבשלות מלאה. היין מאופיין במרקם נפלא ורעננות שאין כמותה, צבע ורוד בגוון בהיר יפיפה ועדין, ניחוחות פירותיים המלווים בארומות פרחוניות, הדומות לאלו שניתן להריח רק בגינת ורדים. באף היין מאד אקספרסיבי עם ארומות של פירות אדומים וביניהם תות ופרחי אביב. ניתן להשתמש ביין גם כאפריטיף לצד מנות דגים או פירות ים ובמגוון רחב מאוד של אירועים. מומלץ לשתות כשנתיים לאחר הבציר ובטמפרטורה שנעה בין 8-10 מעלות. בציר: 2020. כוהל: 13%. נפח: 750 מ"ל.

ברוכים הבאים

האם את/ה מעל גיל 18?

מכירת אלכוהול מותרת מעל גיל 18

אזהרה: צריכה מופרזת של אלכוהול מסכנת חיים ומזיקה לבריאות