יין ברבדו קברנה סוביניון אדום – Bravado Sauvignon

יין קברנה סוביניון פנטסטי בעל גוף מלא, צבע אדום כהה ארגמני ופאלטת טעמים רחבה של שזיף, פירות יער גרגריים שחורים, עשבי תיבול, זית שחור ומנטה, עם רמיזה של פלפל ירוק ופלפל שחור. יין סוביניון אשר יושן 12 חודשים בחביות עץ אלון חדשות, רובן צרפתיות וחלקן הקטן אמריקאיות ליצירת שילוב מנצח בין טעמי הפרי לארומות העץ

נפח: 750 מל'

מידע נוסף:

יין Bravdo Cаbernet Sauvignon  אשר עשוי ענבי קברנה סוביניון מובחרים מכרמי יוסף המצוין בשיפולי הרי יהודה, עם חמיצות מעולה לצד סיומת עגולה וקטיפתית.

יין אדום המכיל ריכוז גבוה של פנולים, התורמים לתחושת עפיצות קלה מחד, וליכולת התיישנות ויציבות לאורך שנים מאידך. כמו כן, כמות הפנולים מעניקה ליין תכונות בריאותיות אודות לנוגדי החימצון של תרכובות פנוליות.

מוצרים קשורים

בקבוק 1.5L של בלנד אדום נפלא המופק מ-70% ענבי הקברנה סוביניון, 15% ענבי המרלו, 15% ענבי הקברנה פרנק. מקור הענבים מכרמי היקב בגליל העליון ורמת הגולן. הבצירה הינה ידנית והיין מתיישן 14 חודשים בחביות עץ אלון צרפתיות. בקבוק מרשים במיוחד. בציר 2018.
המלאי אזל

המלאי אזל

יין בלנד בורדו אדום המורכב מענבי קברנה פרנק וקברנה סוביניון מובחרים. יין צרפתי עשיר מאוד, אשר ממלא את הפה בטעמי האיזור. תמורה נהדרת לכסף!

כהל: 13.5%.

נפח: 750 מ"ל.

בציר: 2018.

מיינות הדגל של ריוחה. עשוי באופן מסורתי בזנים ספרדיים בלבד (טמפרניו, מזואלה וגרציאנו), והקפדה על יישון ארוך מאוד. ליין גוף מלא, עם מיצוי אופטימלי של ניחוחות פירותיים מרוכזים מאוד (בעיקר שזיפים שחורים), וניל, ונימות אדמתיות ומתובלות. היין קטיפתי, עשיר, עמוק ואלגנטי, ומתפתח בכוס לאורך זמן. יין אופייני במיוחד לריוחה עם איכות הנשמרת משנה לשנה.

ברוכים הבאים

האם את/ה מעל גיל 18?

מכירת אלכוהול מותרת מעל גיל 18

אזהרה: צריכה מופרזת של אלכוהול מסכנת חיים ומזיקה לבריאות