Mc Chouffe – בירה מק שוף- ארגז 24 בק' – באיסוף עצמי

בירה לאוהבי הסוג הכהה יותר. צבע חום-אדמדם. מאופיינת בטעמים מתובלים באניס וקרמל ומעט פרי. 8% אלכוהול

באיסוף עצמי בלבד מסניף רעננה.

מידע נוסף:

מוצרים קשורים

מושרשת היטב בדרך התבלינים העתיקה. באופן מסורתי היו נוסעים סוחרים אלפי קילומטרים לאורך המסלול, סוחרים בתבלינים אקזוטיים בוטניים מארצות רחוקות. הצמחים הבוטניים של אופיר מסמלים את העוצמה האקזוטית של האוריינט, עם גרגרים מתובלים מאינדונזיה, פלפל שחור מהודו וכוסברה ממרוקו. הארומות אוריינטליות שילוב ניחוחות בלימוניות קלה. הטעם עשיר ומורכב.

פרנג'ליקו Frangelico  (כשר) ליקר אגוזי לוז שלפי האגדה נוצר לפני 300 שנה ע"י נזירים שחיו בפימונטה בצפון איטליה נזירים אלו היו ידועים בהבנתם הרבה באוכל, משקאות כמו גם באומנות הזיקוק והשימוש הרב באגוזי לוז. ליקר פרנג'ליקו מיוצר מאגוזי לוז איטלקיים ומתובל בווניל, קפה, קקאו ווניל. מומלץ לשתייה נקי עם קרח או בשילוב עם הקפה האהוב עליכם 20% כהל. 700 מ"ל.

קוניאק הנסי פרדיס, מהמותג הידוע בעולם הקוניאקים, הוא נציג בולט של איכות ויוקרה. נוצר על ידי מוריס פילו, שהיה השישי במשפחת המפיקים, הקוניאק הוא ביטוי של עשייה מתמדת ותוצרת מובהקת. קוניאק פארדיס של הנסי מתאפיין בטעמים משובחים של דבש מתוק, רמזי קינמון והל, ונגיעות פירותיות בשלות. עם גוף מלא ועשיר, הוא מציע חוויה חושנית ומרהיבה, שמתאימה לכל אירוע ולכל חובב קוניאק. הנסי פרדיס מוצג בבקבוק בנפח של 700 מ"ל ובכהל של 40%, מהווה את הבחירה המושלמת עבור מי שמחפש חוויה יוקרתית וייחודית. 700 מ"ל 40% כהל

ברוכים הבאים

האם את/ה מעל גיל 18?

מכירת אלכוהול מותרת מעל גיל 18

אזהרה: צריכה מופרזת של אלכוהול מסכנת חיים ומזיקה לבריאות