לילט רוזה – Lillet rosé

לִילֶה הינו אפרטיף צרפתי מבוסס יין שמיוצר בבורדו שבצרפת משנת 1872. השם מגיע משמם של האחים לִילֶה שהמציאו את המשקה. 85% מהלִילֶה מיוצר מיין וה 15%- הנוספים מיוצרים מליקר פירות (הדרים ועוד). חשוב לציין לִילֶה זה לא וורמוט, הלִילֶה איננו מתובל בעשבים. לִילֶה בלאן ולִילֶה רוז’ מיושנים בחביות לפני צאתם לשיווק. לִילֶה רוזה מיוצר למעשה כמו הלִילֶה בלאן מיין לבן, ומה שנותן לו את הצבע הוא המרכיב הליקרי שלו.

מומלץ להגשה בכוס עם קרח או בכוס גבוהה עם קרח, טוניק ופלח הדרים (לימון, תפוז, אשכולית אדומה)

750 מ"ל. 17% כהל.

מידע נוסף:

מוצרים קשורים

הג'ין הסקוטי הנפלא המגיע מבית גלנפידיך הוא הג'ין המיוחד ביותר במינו בעולם. מתובל באירוסים, פרות הדר, פלפל אקזוטי ובסיומת של מלפפונים ירוקים ועלי כותרת של ורדים. מתאים למיני קוקטילים ואפילו לשתיה נקיה.
סיטאדל ג'ין הוא ג'ין ייחודי המיוצר ב-Maison Ferrand, מחבל קוניאק שבצרפת. תהליך ההכנה של סיטאדל ג'ין יוצא דופן, כבר משלב בחירת חומרי הגלם. החיטה הצרפתית נבחרה בקפידה, 19 התבלינים והשורשים המגיעים מרחבי העולם, כל אלה מעניקים לסיטדל ג'ין את אופיו הייחודי. פטל ערער, קינמון, כוסברה, הל, קליפות לימון ותפוז, שקדים ואגוז מוסקט – הם רק חלק מהשורשים המתבלים את סיטאדל ג'ין. סיטאדל ג'ין הוא הג'ין היחיד שמזוקק בדודי זיקוק בהם מזוקק קוניאק, כאשר כל תהליך הזיקוק מתבצע מעל להבה פתוחה. מאוזן, עוצמתי ומעודן, בעל ארומה של ערער, הדרים. ו-44% כהל. 700 מ"ל במארז- בקבוק ג'ין סיטאדל וכוס הגשה.
וודקה רוסקי סטנדרט (כשרה) מורכבת מחומרי גלם איכותיים וצלולים במיוחד, ומתבססים על חיטה ממרכז רוסיה ומי קרח צלול שהופשרו ומבטיחים כי הוודקה תהיה טהורה עד כמה שרק ניתן. מרכיביה של רוסקי סטנדרט הם חיטה ממרכז רוסיה וכמו כן קרח מיוחד שהופשר על מנת למהול אותו עם המשקה ולהפוך את הוודקה לטהורה.

ברוכים הבאים

האם את/ה מעל גיל 18?

מכירת אלכוהול מותרת מעל גיל 18

אזהרה: צריכה מופרזת של אלכוהול מסכנת חיים ומזיקה לבריאות