וויסקי ארדבג קוריביקאן – Ardbeg Corryvreckan Scotch Whisky

ארדבג קוריברקן נקרא על שם המערבולות המפורסמות של מפרץ קוריורקן– המקום שרק האמיצים מפליגים אליו. וויסקי ששואב השראה ממערבולות אלו בעל ניחוחות סוערים ושטף של טעמים עמוקים, כבוליים, אורבים מתחת לפני השטח של הוויסקי המאוזן להפליא הזה. ארדברג קוריברקן התיישן בחביות עץ אלון צרפתיות חדשות יחד עם חביות שהכילו בעברן ברבן. זהו וויסקי עם טעמים הרבלים, פירות טריים, קלמנטינות, יוד, מלח ועשן.

כהל: 57.1%.

נפח: 700 מ"ל.

מידע נוסף:

מוצרים קשורים

וויסקי שנבחר ב-2019 לטוב ביותר ע"י ג'ים מוריי, כאשר בתנ"ך הוויסקי קיבל ציון מדהים של 97.5, בנוסף לאין ספור מדליות זהב וזהב כפול. הוויסקי הוא ערבוב של חביות ברבן וחביות שרי משומשות. הוא וויסקי ללא סינון בקירור, ומבוקבק בחוזק חבית.

וויסקי ארומה עשירה מאד ומעושנת, עם ניחוחות של אספרסו, זפת ומתיקות נעימה של סוכר כהה. טעמו עשיר כמו הארומה, ואת העשן מלווה מתיקות של דבש והמון המון המון עשן.

סיומת ארוכה מאד שמשלבת את הדבש, הכרמל, טופי, אספרסו, עשן ועוד ...

לסיכום וויסקי מדהים, מאוזן באופן מושלם שכל לגימה ממנה היא עושר עילאי.

כהל: 54.2%.

נפח: 700 מ"ל.

בושמילס אוריג'ינלס וויסקי (כשר) מורכב מתערובת של וויסקי של 70% גריין ו- 30% מאלט מיושן. הסינגל מאלט בבלנד מתיישן 4 שנים בחביות משומשות של ברבן ושרי. וויסקי נגיש ונעים מאוד, בעל ארומות פירותיות ומתובלות, מזכירות גלידת וניל וקרם ברולה. טעמים עשירים המזכירים פירות טריים, וניל, דבש וקרמל סוכר. הסיומת יבשה ופריכה, עם נגיעות של תבלינים חמים.

וויסקי סינגל מאלט סקוטי איכותי, בעל טעמים וניחוחות של פירות יבשים, אגוזים ווניל, אשר יושן 14 שנה בחביות ברבן ולאחר מכן תקופה נוספת של מספר חודשים בחביות מעץ אלון ספרדי חדשות לגמרי, שמעולם לא יושן בהם כל משקה אחר.

וויסקי גלנפידיך "אלון עשיר" מהווה פריצת דרך בליין הוויסקי המפואר של המזקקה המעוטרת מכולן והוא גם הראשון מסוגו בתעשיית הסינגל מאלט.

 

נפח: 700 מ"ל.

כוהל: 40%.

כשר

ברוכים הבאים

האם את/ה מעל גיל 18?

מכירת אלכוהול מותרת מעל גיל 18

אזהרה: צריכה מופרזת של אלכוהול מסכנת חיים ומזיקה לבריאות