בולט ברבן – Bullet Bourbon

וויסקי ברבן בעל אחוז שיפון גבוה שנוצר בהשראת המתכון המשפחתי מלפני 150 שנה ע"י אחד ממותגי הבורבון בעלי אחוז הצמיחה הגדול ביותר בארה"ב.

בולט ברבן מאופיין בצבע ענברי בינוני, עם ספייסיות עדינה וארומות של עץ אלון מתוק. בעל טעמי מייפל, אלון, אגוז מוסקט וטופי עם סיומת ארוכה ויבשה.

נפח: 700 מ"ל.

כהל: 45%.

מידע נוסף:

מוצרים קשורים

המאלט המצליח ביותר בעולם הוא זה שמייחד אותו מבין המאפיינים הייחודיים של האזור המפורסם של "היילנדס" בסקוטלנד. מיושן במזקקה המפורסמת ביותר באזור, הוא זוכה בטעם עשיר ומיוחד שמבוסס על שיטות הייצור המסורתיות שמשמרות את האיכות המובהקת שלו. הבקבוק הייחודי בגודל של 700 מ"ל מבטיח שתהנו מהנאה ממושכת ומהמותג המפורסם והמוכר לאיכותו המובהקת. נפח: 700 מ"ל

לייצור טקילה דון חוליו בלאנקו משתמשים רק באגבה מהאזור הגבוהה ביותר בחליסקו, אזור לוס אלטוס שמצטיין באגבות מתוקות יותר.  טקילה דון חוליו ביאנקה מזוקקת בזיקוק דודי (כמו סינגל מאלט) בדודים קטנים בעלי גודל שונה לקבלת טעמים שונים. זוהי טקילה איכותית ולא מיושנת בעלת ארומה קלה וניחוח לימוני עדין.

משקה אלכוהולי מומלץ ביותר להכנת מתכוני קוקטיילים קלאסיים, שכן את הטנקרי ניתן לשלב עם טוניק או כל קוקטייל אחר ובכך לקבל טעמים מופלאים ומפתיעים.

בנוסף, ג'ין טנקרי נחשב למועדף ב- 50 הברים הכי טובים בעולם, כאשר לבקבוק שלו צורה ייחודית המדמה שייקר שלושה חלקים.. פשוט נפלא!

נפח: 750 מ"ל.

כהל: 47.3%.

ברוכים הבאים

האם את/ה מעל גיל 18?

מכירת אלכוהול מותרת מעל גיל 18

אזהרה: צריכה מופרזת של אלכוהול מסכנת חיים ומזיקה לבריאות