ג׳ין פלטר – Gin Pelter

ג‘ין ים תיכוני ריחני ורך, מיוצר מתפוחי פינק ליידי שמרמת הגולן. לאחר הזיקוק הראשון, מושרים המרכיבים הבוטניים למשך יממה, ומזוקקים בשנית באופן איטי תוך שמירה מקסימלית על ארומת התפוח.

ג'ין ים תיכוני של פלטר מגיע מבית 'פלטר' שבעין זיוון שברמת הגולן. טל וניר פלטר חברו למומחי אלכוהול ישראלים והקימו יחד את מזקקת פלטר, אותה ייבאו ממחוז קוניאק הצרפתי, שם שימשה לייצור קוניאק איכותי במשך 45 שנים. המזקקה הייחודית משמשת לייצור מועט וקפדני של מגוון משקאות נוספים כגון ערק, וויסקי וברנדי ארומטיים והזיקוק האופטימלי מבטיח את קבלת התזקיק המושלם – נקי ועשיר בארומות של הרכיבים והפירות מהם יוצרו המשקאות.

מידע נוסף:

מוצרים קשורים

מבצע!
אפריטיף צרפתי קליל וממכר מבוסס אשכוליות אדומות. דור העתיד של תרבות האפריטיף, מושלם ישר על מי טוניק או פאמפל שפריץ, ומביא ביטוי חדש ואלגנטי גם לנגרוני הקלאסי. טעמי הדרים וסיומת של רימונים. אפריטיף נפלא לארוחה טובה או כקוקטייל עם החבר'ה.

ספינת הדגל של מזקקת גלנמורנג'י. וויסקי סינגל מאלט המיוצר באיכות בלתי מתפשרת, מסורה ויצירתית, במטרה ליצור את הסינגל מאלט המושלם.

וויסקי פרחוני ואלגנטי המזוקק בדודים הגבוהים ביותר בסקוטלנד, דבר שמעניק לנו תזקיק טהור, נקי וקטיפתי.

בנוסף, המשקה מיושן עשר שנים בחביות עץ אלון שבעבר היה בהם וויסקי אמריקאי.

נפח: 750 מ"ל.

אלכוהול: 40%.

וורמוט בלדוריה רוזה הינו בהשראת יין רוזה קייצי קר. ורמוט המתבסס על ענבי הברברה והקורטינה, כאשר טעמו מרענן עם נגיעות של אשכולית אדמדמה.

בלדוריה רוזה מתאים לשתייה בכוס עם קרח, מהווה בסיס נפלא לקוקטיילים. והמלצנו היא לשתות אותו נקי או בכוס גבוהה עם קרח וטוניק.

נפח: 750 מל'.

כהל: 18%.

ברוכים הבאים

האם את/ה מעל גיל 18?

מכירת אלכוהול מותרת מעל גיל 18

אזהרה: צריכה מופרזת של אלכוהול מסכנת חיים ומזיקה לבריאות