בירה נגב (כשר)- מארז 4 בקבוקים 330 מ"ל + כוס בירה

מארז ארבעה בקבוקי בירה נגב 330 מ"ל (כשר) + כוס בירה.

המלאי אזל

מידע נוסף:

מוצרים קשורים

וויסקי סינגל מאלט איכותי, עשיר ומשובח, המיושן בחביות ברבן במשך 10 שנים, כשלאחר מכן המשקה עובר יישון שנתיים נוספות בחביות אשר שימשו לייצור שרי ספרדי אולורוסו ופדרו חימנז - מה שמעניק לו מתיקות ועדינות.

הגלנמורנג׳י לסנטה מאופיין בארומה וטעמים של שוקולד, צימוקים, קרמל וחלת דבש, סוכריות חמאה ותבלינים חמים, עם רמיזות של הדרים, תמרים ואגוזים.

נפח: 700 מ"ל.

כהל: 40%.

סיטאדל ג'ין הוא ג'ין ייחודי המיוצר ב-Maison Ferrand, מחבל קוניאק שבצרפת. תהליך ההכנה של סיטאדל ג'ין יוצא דופן, כבר משלב בחירת חומרי הגלם. החיטה הצרפתית נבחרה בקפידה, 19 התבלינים והשורשים המגיעים מרחבי העולם, כל אלה מעניקים לסיטדל ג'ין את אופיו הייחודי. פטל ערער, קינמון, כוסברה, הל, קליפות לימון ותפוז, שקדים ואגוז מוסקט – הם רק חלק מהשורשים המתבלים את סיטאדל ג'ין. סיטאדל ג'ין הוא הג'ין היחיד שמזוקק בדודי זיקוק בהם מזוקק קוניאק, כאשר כל תהליך הזיקוק מתבצע מעל להבה פתוחה. מאוזן, עוצמתי ומעודן, בעל ארומה של ערער, הדרים. ו-44% כהל. 700 מ"ל במארז- בקבוק ג'ין סיטאדל וכוס הגשה.

ג'ין כשר נפלא מבית 'טנקרי' שהושק בשנת 2000, המיוצר בעבודת יד ובכמויות קטנות ומבוסס על 4 מרכיבים בוטניים אך מתובל בפרחי קמומיל ופירות הדר טבעיים.

לאחר השקתו הוא הוכרז כמשקה הלבן הטוב ביותר בעולם 3 פעמים ברציפות! בעודו נחשב כג'ין קלאסי.

נפח: 750 מ"ל.

כהל: 47.3%.

ברוכים הבאים

האם את/ה מעל גיל 18?

מכירת אלכוהול מותרת מעל גיל 18

אזהרה: צריכה מופרזת של אלכוהול מסכנת חיים ומזיקה לבריאות