גלן פידיך פייר&קיין 700מ"ל- Glenfiddich Experimental Series FIRE & CANE

באמצע 2018 גלנפידיך הוציאו גרסה חדשה בפרויקט הניסיוני שלהם.
המאסטר דיסטילר של מזקקת גלנפידיך, בראיין קינגסמן, לקח את התזקיק המעושן של המזקקה ונתן לו יישון נוסף בחביות רום נבחרות ממספר מדינות שונות בדרום אמריקה למשך 3 חודשים נוספים.

מידע נוסף:

מוצרים קשורים

טאליסקר 25 שנה סינגל מאלט, הינו אחד הוויסקים שטעמיו מתחברים באופן נפלא. וויסקי מורכב מאוד, בעל שכבות ורבדים של טעם וריח שמתפתחים במהלך הטעימה, בתחילה פירותיות, ספייסיות עשן ומלח שמצטרפים ולסיום שוקולד. צבעו זהוב מעט כהה, בעל ארומות יחסית רכות לטאליסקר אך עם משיכה ברורה לכיוון פלפל שחור, אצות וקרמל, מרמז על מעט יוד ועשן עצים, בעל גוף בינוני וחלק עם בסיס מעושן ועדין, עם רמזים של קרמל מתוק והמליחות הטיפוסית המאפיינת את המזקקה. 700 מ"ל. 45.8% כהל.
קוניאק בעל צבע מהגוני עמוק, עם ריחות של תה יסמין, חלת דבש ואגוז, אחריה אלון, וניל ושוקולד, עם רמיזות של קארי. פרחוניות זו ממשיכה להתפתח וחושפת רמזים של פירות מסוכרים וזעפרן פיקנטי, ג׳ינגר ודבש, מעורבים עם אגוז מוסקט ועץ ארז. טעמים עשירים, מרוכזים עם סיומת ארוכה.
וויסקי גלן- ליווט 'פאונדרס רזרב' (כשר) נוצר כמחווה למייסד מזקקת גלן- ליווט הסקוטית, ג'ורג' סמית'. זוהי המהדורה החדשה של המזקקה, שהושקה בסוף 2014 ונועדה להחליף את סדרת ה- 12 שנה בשווקים רבים ולהרחיב את מגוון הוויסקי הצעירים יותר של המותג. ה'פאונדרס רזרב' מאופיין במתיקות קרמית, טעמי פירות עסיסיים וסיומת חלקה וארוכה. וויסקי זה מתאפיין בצבע זהב בהיר, ניחוחות רעננים של פירות הדר, קינמון, יין פירות מתוק ותפוזים. על החך ניתן לחוש בטעמים מתוקים ומעקצצים של תפוזים, אגסים ותפוחים מקורמלים. הסיומת ארוכה, קרמית ומענגת בעלת תווים מתוקים של שוקולד חלב וקרמל. 700 מ"ל. 40% כהל.

קיים במלאי

ברוכים הבאים

האם את/ה מעל גיל 18?

מכירת אלכוהול מותרת מעל גיל 18

אזהרה: צריכה מופרזת של אלכוהול מסכנת חיים ומזיקה לבריאות