ראשן סטנדרט וודקה (כשר) – Russian Standard Vodka 700ml

וודקה רוסקי סטנדרט (כשרה) מורכבת מחומרי גלם איכותיים וצלולים במיוחד, ומתבססים על חיטה ממרכז רוסיה ומי קרח צלול שהופשרו ומבטיחים כי הוודקה תהיה טהורה עד כמה שרק ניתן.
מרכיביה של רוסקי סטנדרט הם חיטה ממרכז רוסיה וכמו כן קרח מיוחד שהופשר על מנת למהול אותו עם המשקה ולהפוך את הוודקה לטהורה.

מידע נוסף:

מוצרים קשורים

אנייחו בספרדית זה "זקן". ומכאן שמה של הטקילה הזו אשר יושנה בחביות עץ אלון למעלה משנה ובדר"כ עד 4 שנים. למרות העובדה שמיושנות זמן כה רב בחביות עץ, המובחרות בטקילות האנייחו הן אלו שטעמי העץ לא השתלטו על טעמו המקורי של המשקה ונשמרים טעמי האגבה. זוהי טקילה קטיפתית ונפלאה המתאימה לשתיה איטית ונינוחה בכוס קוניאק. זוהי הטקילה הנמכרת ביותר בארה"ב בקטגוריית הפרימיום.

וויסקי צעיר בן 5 שנים, בעל צבע בהיר וארומות רעננות, פרחוניות, עם רמיזות לוניל ופלפל שחור טרי, בייקון בדבש ושרף עץ אורן.

וויסקי איכותי מבית המותג Ardbeg המאופיין בטעם מועשר של שוקולד, כבול שחור ובייקון מעושן, מליחות ימית עם רמזים של קאקאו, פאדג' ובשרים מלוחים, לצד נגיעות של אקליפטוס ואניס.

פשוט סיומת ארוכה, שעוטפת את הפה.

כהל: 47.4%.

נפח: 700 מ"ל.

וודקה רוסקי סטנדרט (כשרה) מורכבת מחומרי גלם איכותיים וצלולים במיוחד, ומתבססים על חיטה ממרכז רוסיה ומי קרח צלול שהופשרו ומבטיחים כי הוודקה תהיה טהורה עד כמה שרק ניתן. מרכיביה של רוסקי סטנדרט הם חיטה ממרכז רוסיה וכמו כן קרח מיוחד שהופשר על מנת למהול אותו עם המשקה ולהפוך את הוודקה לטהורה.

ברוכים הבאים

האם את/ה מעל גיל 18?

מכירת אלכוהול מותרת מעל גיל 18

אזהרה: צריכה מופרזת של אלכוהול מסכנת חיים ומזיקה לבריאות