ג'ין אופיר – Ophir Gin

מושרשת היטב בדרך התבלינים העתיקה. באופן מסורתי היו נוסעים סוחרים אלפי קילומטרים לאורך המסלול, סוחרים בתבלינים אקזוטיים בוטניים מארצות רחוקות. הצמחים הבוטניים של אופיר מסמלים את העוצמה האקזוטית של האוריינט, עם גרגרים מתובלים מאינדונזיה, פלפל שחור מהודו וכוסברה ממרוקו. הארומות אוריינטליות שילוב ניחוחות בלימוניות קלה. הטעם עשיר ומורכב.

מידע נוסף:

מוצרים קשורים

רום זהוב ונפלא המיוצר באיי ברבדוס. זהו רום שעשוי בסגנון ייחודי המשלב שני סגנונות יישון. ראשית מתיישן בחביות עץ אלון אמריקאי שיושן בהן בעבר ברבן למשך כשנתיים באקלים טרופי. לאחר מכן נשלח הרום לקוניאק ומתיישן בחביות עץ אלון צרפתי, בהן התיישן קודם לכן קוניאק לתקופה של עוד שנה באקלים אירופאי. התוצאה היא רום בעל צבע זהב ענברי, בעל ארומה מורכבת של פירות טרופיים בשלים, וניל ורמזים עדינים של אפרסק לבן וקוקוס. הטעם הוא טרופי ומורכב ממספר רבדי טעם. היישון הכפול יוצר רובד ראשון של פירות מסוכרים טרופיים המוליכים אל טעמי וניל, פירות טריים וטאנינים עדינים היוצרים רובד נוסף.

700 מ"ל. 40% כהל.

וודקה רוסקי סטנדרט (כשרה) מורכבת מחומרי גלם איכותיים וצלולים במיוחד, ומתבססים על חיטה ממרכז רוסיה ומי קרח צלול שהופשרו ומבטיחים כי הוודקה תהיה טהורה עד כמה שרק ניתן. מרכיביה של רוסקי סטנדרט הם חיטה ממרכז רוסיה וכמו כן קרח מיוחד שהופשר על מנת למהול אותו עם המשקה ולהפוך את הוודקה לטהורה.
טקילה מילאגרו אנייחו (כשרה) מיושנת 18 חודשים בחביות עץ. בעלת גוף, רמז לקוקוס וסיומת מתקתקה וספייסית. הייצור של טקילה מילאגרו ייחודי לה ומשמר שיטות מסורתיות. שלא כמו בבתי טקילה אחרים, כל הטקילות של מילאגרו מופקות מ-100% מאגבה כחולה, כולה גדלה באחוזה עצמה. לאחר קציר האגבה, הפקעות נקלות בתנורי ענק מסורתיים , העשויים חימר. התהליך האיטי מבטיח שטעמה המורכב של האגבה יישמר.
המלאי אזל

המלאי אזל

ברוכים הבאים

האם את/ה מעל גיל 18?

מכירת אלכוהול מותרת מעל גיל 18

אזהרה: צריכה מופרזת של אלכוהול מסכנת חיים ומזיקה לבריאות