יין אדום סירה 'סיקרא' קלו דה גת – בציר 2016

סדרת "סיקרא" (בארמית, "אדום עז") אשר מיוצרת אחת לכמה שנים. בציר 2016 הינו בציר מיוחד המבטא את איכות 'הטרואר' וייצור היין ביקב המאפשרים ייצור יין בעל אריכות ימים וטעמים יוצאי דופן. יין זה בסדרה מורכב מ-100% ענבי סירה אשר נבצרו באופן ידני. הועברו לתסיסה תהליך יישון של 20 חודשים בחביות עץ אלון צרפתי במרתפי היקב. בתום ההתיישנות וללא סינון היין בוקבק. נתאים לשתיה 5-15 שנים לאר שנת הבציר. בציר 2016

מידע נוסף:

מוצרים קשורים

יין שרדונה לבן וייחודי Petit Chablis Bernard Defaix אשר מגיע אלינו הישר מיקב ברנרד דפה שבאיזור בורגונדי שבצרפת.

יין פטיט יבש ומובחר המהווה ביטוי חד וקלאסי לענבי השרדונה המאפיינים את האזור, בשילוב טעמים של פירות פרי הדר. בנוסף, היין עובר תהליך יישון קצר על שמריו במכלי נירוסטה. כל זאת בעוד והוא שומר על רעננות מקסימלית.

היין מתאים במיוחד למאכל לצד דגים ועוף.

כוהל: 12.5%.

נפח: 750 מ"ל.

יין ישראלי גמלא בלנד אדום (כשר) מיוצר משילוב הזנים הבורדולזים הקלאסיים, קברנה סוביניון (66%), מרלו (19%), קברנה פרנק (6%), מלבק (5%) ופטי ורדו (4%).  כל הענבים נבצרו מכרמי היקב. הבלנד התיישן 12 חודשים בחביות עץ אלון צרפתיות. בנוסף, יין זה מציג מארג ניחוחות של פרי בשל, תבלינים, שוקולד ואדמה. היין ימשיך להשתפר ולהתיישן בבקבוק כעשור משנת הבציר.

 בציר: 2019.

המלאי אזל

המלאי אזל

כוסות יין קריסטל דק ואיכותי מבית הזכוכית הידוע SCHOTT ZWIESEL. כוס עדינה ואלגנטית לכל שולחן ולכל אירוע. 500 מ"ל. מגיע בארגזים של 6 כוסות וההזמנה היא לארגז (6 כוסות).  

ברוכים הבאים

האם את/ה מעל גיל 18?

מכירת אלכוהול מותרת מעל גיל 18

אזהרה: צריכה מופרזת של אלכוהול מסכנת חיים ומזיקה לבריאות