אדיר וויין מייקר פטיט סירה

אדיר וויין מייקר פטיט שיראז מורכב מבלנד ענבים של 95% פטיט סירה, 5% מרסלאן. בציר ידני, בהגעת הענבים ליקב האשכולות נברר בקפידה, דריכה קלה ואי סחיטת הענבים ומשם השרייה קרה על הקליפות ותסיסה איטית באמצעות שמרים ייחודיים, בשילוב רמונטאז'ים תכופים וניקיון עילאי הביאו למיצוי פרי מלא ולמימוש הפוטנציאל המרבי בפרי.היין התיישן בחביות עץ אלון צרפתיות מובחרות בגודל של 500 ליטר לתקופה של 14 חודשים.

כשר.

מידע נוסף:

מוצרים קשורים

יין ישראלי אשר עשוי מ 91% קברנה סוביניון ו-9% מרלו. לאחר התסיסה, היין האיכותי מבית יקב מרגלית התיישן 12 חודשים בחביות עץ אלון צרפתיות.

היין מאופיין בריחות וטעמים של פירות שחורים עם גוון קל של אקליפטוס, כזה המשתלב בעדינות עם הריחות הפירותיים, לצד גוף מלא וטעם סיום ארוך.

בציר: 2019.

כוהל: 14%.

נפח: 750 מ"ל.

קברנה סוביניון בתוספת מעט פטיט סירה, מלבק ופטי ורדו לאחר תסיסה והתיישנות בת 10 חודשים בחביות עובר חלק מהיין להתיישנות נוספת בת 3 חודשים בחביות ברבן אמריקאיות חדשות. תהליך ייחודי זה מוסיף ליין מורכבות ועושר טעמים. זהו קברנה קליפורני ייחודי ומיוחד בעל אופי עשיר מאוד, מלא ומודגש. היין מפגין ניחוחות עוצמתיים ומרוכזים של פרי בשל, קרמל, שוקולד מריר, וניל וקפה קלוי. זהו יין מרשים מאוד, בעל אופי כבד עם גוף מלא ומרקם רך, עגול ועסיסי.
פרימיטיבו לוקאלה אפסימנטו מבית יקב איטלקי בשם 'טרולי', הינו יין אדום איכותי המבוסס 100% פרמיטיבו בשיטת אפסימנטו - שיטה השאולה מאזור ונטו שבצפון איטליה. מתוך מטרה לעבות את גוף היינות, להוסיף להם סוכר ואלכוהול, החלו חקלאים מקומיים לייבש את הענבים על מדפים מאווררים, על מנת לצמק אותם חלקית ובכך להעלות את שיעור הסוכר. ואכן זהו יין מלא, עשיר בפירות טריים, תיבול וארומה קלויה. 750 מ"ל.

ברוכים הבאים

האם את/ה מעל גיל 18?

מכירת אלכוהול מותרת מעל גיל 18

אזהרה: צריכה מופרזת של אלכוהול מסכנת חיים ומזיקה לבריאות