וויסקי ארדבג וויביסטי – Ardbeg Wee Beastie

וויסקי צעיר בן 5 שנים, בעל צבע בהיר וארומות רעננות, פרחוניות, עם רמיזות לוניל ופלפל שחור טרי, בייקון בדבש ושרף עץ אורן.

וויסקי איכותי מבית המותג Ardbeg המאופיין בטעם מועשר של שוקולד, כבול שחור ובייקון מעושן, מליחות ימית עם רמזים של קאקאו, פאדג' ובשרים מלוחים, לצד נגיעות של אקליפטוס ואניס.

פשוט סיומת ארוכה, שעוטפת את הפה.

כהל: 47.4%.

נפח: 700 מ"ל.

מידע נוסף:

וויסקי WEE BEASTIE הינו וויסקי צעיר בן 5 שנים, אשר התיישן בשילוב חביות ברבן ישנות וחביות שרי.

מוצרים קשורים

משלב בתוכו 3 סוגי דגנים, שעורה מונבטת, שעורה לא מונבטת ושיבולת שועל (לכן לא יכול להיקרא סינגל מאלט) מיושן (ללא ציון שנים) בשילוב של שתי חביות: בורבון אמריקאי ואולורוסו שרי. שילוב הדגנים נותנים לוויסקי איזון נפלא בין חוזק אלכוהולי גבוה יחסית (43%) לקרמיות ועדינות נהדרת בעיקר בזכות השיבולת שועל. נעים, רך, גוף מלא עם סיומת קרמית משובחת.

וויסקי גלן- ליווט 'פאונדרס רזרב' (כשר) נוצר כמחווה למייסד מזקקת גלן- ליווט הסקוטית, ג'ורג' סמית'. זוהי המהדורה החדשה של המזקקה, שהושקה בסוף 2014 ונועדה להחליף את סדרת ה- 12 שנה בשווקים רבים ולהרחיב את מגוון הוויסקי הצעירים יותר של המותג. ה'פאונדרס רזרב' מאופיין במתיקות קרמית, טעמי פירות עסיסיים וסיומת חלקה וארוכה. וויסקי זה מתאפיין בצבע זהב בהיר, ניחוחות רעננים של פירות הדר, קינמון, יין פירות מתוק ותפוזים. על החך ניתן לחוש בטעמים מתוקים ומעקצצים של תפוזים, אגסים ותפוחים מקורמלים. הסיומת ארוכה, קרמית ומענגת בעלת תווים מתוקים של שוקולד חלב וקרמל. 700 מ"ל. 40% כהל.

קיים במלאי

וויסקי סינגל מאלט חדש ומהפכני ממזקקת גלנמורנג’י, בעל פרופיל טעם ייחודי שנבנה במיוחד לקוקטיילים. קונספט חדשני בעולם הסינגל מאלט עם מרקם קטיפתי שמתאים לערבוב עם טוניק, ג’ינג’ר אייל או קוקטיילים ומיקסרים משובחים ומורכבים יותר - וזאת, הודות למתיקות ולעושר שבו.

בנוסף, X GLENMORANGIE הינו וויסקי באיכות מעולה, בעל מנעד טעמים אדיר: מאגסים, וניל, חלת דבש, ועד לשרבט תפוזים ופאדג' שוקולד. כמו כן, הוויסקי מתיישן בעיקר בחביות עץ אלון שבעבר היה בהן וויסקי אמריקאי, בשילוב עם מעט חביות עץ אלון חדשות וחרוכות.

נפח: 700 מ"ל.

כהל: 40%.

ברוכים הבאים

האם את/ה מעל גיל 18?

מכירת אלכוהול מותרת מעל גיל 18

אזהרה: צריכה מופרזת של אלכוהול מסכנת חיים ומזיקה לבריאות