וודקה בלוודר 'לייק ברטזק' כשר – Belvedere Vodka Lake Bartezek

וודקה בלוודר Lake Bartezek קלילה, יוקרתית, אלגנטית ולא מסוננת, שמיוצרת משיפון מזן מיוחד מסוג Diamond Dankowskie הגדל בחווה הממוקמת באגם ברטזק שנמצא באזור הצפון מזרחי של פולין.

בזכות הטרואר של וודקה אלגנטית זו, מתקבל שילוב טעמים מרענן ומעודן של תבלינים מתוקים ותפרחת נענע. בנוסף, הוודקה מאופיינת בארומות של שיפון שזה עתה נקצר, עם נגיעות שקדים וסיומת קריספית מרעננת במיוחד.

נפח: 700 מ"ל.

כהל: 40%.

כשר.

מידע נוסף:

מקורה של וודקה בלוודר – מעיירה ZYRARDOW שבפולין.

פירוש השם בלוודר הוא “המקום ממנו נראה היופי” וזה נקרא על שם טירת נשיאותית בשם בלוודר הממוקמת בוורשה, טירה אשר מופיעה על כל בקבוק כתזכורת למסורת הפולנית וחיבור לשורשי המותג.

מוצרים קשורים

** מחיר מבצע** מהדורת ה XV של שיבאס היא ויסקי שיושן 15 שנים (לפחות) בחביות שהגיעו ממחוז גרנד שמפיין בצרפת אחרי שיישנו בהם קוניאק איכותי. היישון המיוחד הזה בחביות קוניאק מעניק לויסקי אופי פירותי נהדר ומדגיש את טעמי עץ האלון העוצמתיים שמבססים את המשקה כאחת התגליות הגדולות בעולם הויסקי בשנים האחרונות.

וויסקי סינגל מאלט חדש ומהפכני ממזקקת גלנמורנג’י, בעל פרופיל טעם ייחודי שנבנה במיוחד לקוקטיילים. קונספט חדשני בעולם הסינגל מאלט עם מרקם קטיפתי שמתאים לערבוב עם טוניק, ג’ינג’ר אייל או קוקטיילים ומיקסרים משובחים ומורכבים יותר - וזאת, הודות למתיקות ולעושר שבו.

בנוסף, X GLENMORANGIE הינו וויסקי באיכות מעולה, בעל מנעד טעמים אדיר: מאגסים, וניל, חלת דבש, ועד לשרבט תפוזים ופאדג' שוקולד. כמו כן, הוויסקי מתיישן בעיקר בחביות עץ אלון שבעבר היה בהן וויסקי אמריקאי, בשילוב עם מעט חביות עץ אלון חדשות וחרוכות.

נפח: 700 מ"ל.

כהל: 40%.

וויסקי טאליסקר סינגל מאלט הוא אחד הוויסקים המוערכים בעולם ונחשב לזוכה פרסים סדרתי. טאליסקר הוא הסינגל מאלט היחיד שמיוצר ליד הים משנת 1830 , דבר המורגש בטעמיו ואופיו של הוויסקי, בעל סגנון ייחודי ותהליך הכנה מסורתי המאפיין מזקקות בודדות בסקוטלנד. מבוקבק בחוזק לא רגיל בעולם וויסקי. 700 מ"ל. 45.8% כהל
המלאי אזל

המלאי אזל

ברוכים הבאים

האם את/ה מעל גיל 18?

מכירת אלכוהול מותרת מעל גיל 18

אזהרה: צריכה מופרזת של אלכוהול מסכנת חיים ומזיקה לבריאות