מילק אנד האני אלמנטס רד וויין כשר – M&H Elements Red Wine Single Malt Whisky

וויסקי סינגל מאלט ישראלי וכשר, אשר יושן בחביות יין אדום ישראלי שנבחרו בתהליך קפדני מהיקבים המפורסמים בארץ.

וויסקי פרחוני המאופיין בטעם מתובל, מקומי וייחודי, לצד ארומות של שוקולד מריר.

נפח: 700 מ"ל.

כהל: 46%.

כשר.

מידע נוסף:

בקבוק וויסקי סינגל מאלט איכותי וכשר מסוג Red Wine, מבית מזקקת מילק אנד האני, אשר יוצר בעזרת חומרי גלם טובים ומובחרים, לצד תהליך זיקוק שמפוקח תוך שמירה על סטנדרטים קפדניים במיוחד.

בנוסף, ראוי לציין שמזקקה תל אביבית זו ידועה בתור מזקקה שמייצרת ומשווקת תזקיקים איכותיים מבוססי סינגל מאלט, ברמה גבוהה ביותר והכל – תוצרת הארץ.

מוצרים קשורים

%100 סינגל מאלט שהתיישן בחביות ברבן, חביות שרי וחביות מיזונארה (העץ היפני הייחודי). הוויסקי עשיר בטעם עם מאפיינים מתקתקים ומשלב טעמי מאלט, פירות יבשים עם נימה של עשן וסיומת קלה של דבש. וויסקי בעל רבדים רבים. 700 מ"ל . 46% כהל

סיטאדל ג'ין הוא ג'ין ייחודי המיוצר ב-Maison Ferrand, מחבל קוניאק שבצרפת. תהליך ההכנה של סיטאדל ג'ין יוצא דופן, כבר משלב בחירת חומרי הגלם. החיטה הצרפתית נבחרה בקפידה, 19 התבלינים והשורשים המגיעים מרחבי העולם, כל אלה מעניקים לסיטדל ג'ין את אופיו הייחודי. פטל ערער, קינמון, כוסברה, הל, קליפות לימון ותפוז, שקדים ואגוז מוסקט – הם רק חלק מהשורשים המתבלים את סיטאדל ג'ין. סיטאדל ג'ין הוא הג'ין היחיד שמזוקק בדודי זיקוק בהם מזוקק קוניאק, כאשר כל תהליך הזיקוק מתבצע מעל להבה פתוחה. מאוזן, עוצמתי ומעודן, בעל ארומה של ערער, הדרים. ו-44% כהל. 700 מ"ל במארז- בקבוק ג'ין סיטאדל וכוס הגשה.

ברוכים הבאים

האם את/ה מעל גיל 18?

מכירת אלכוהול מותרת מעל גיל 18

אזהרה: צריכה מופרזת של אלכוהול מסכנת חיים ומזיקה לבריאות