מילק אנד האני אלמנטס פיטד כשר – M&H Elements Peated Single Malt Whisky

וויסקי סינגל מאלט אלמנטס פיטד כשר ומיושן מבית המזקקה התל אביבית הראשונה, עם נוכחות מורגשת וטעם מעושן, אך עדין.

לוויסקי ניחוחות של עץ אלון וטעם מתפרץ שמתחיל במתקתקות של וניל וממשיך להיות מעושן עם נגיעות של גי'נג'ר וקמצוץ של פלפל. התוצאה – סיומת ארוכה, אך מעט יבשה ומורגשת היטב.

בקבוק מוצלח שמתאים למתחילים ולחובבי וויסקי מעושן.

נפח: 700 מ"ל.

כהל: 46%.

כשר.

מידע נוסף:

וויסקי M&H Elements Peated Single Malt Whisky כשר, אמנם צעיר, אך בוגר לגילו, שהאקלים הישראלי זירז את תהליך התיישנותו.

וויסקי כשר וישראלי מסדרת אלמנטס של המזקקה מילק & האני, שהושקה בשנת 2020 ומאז הפכה לקור ריינג’ של המזקקה התל אביבית, לצד וויסקי קלאסיק שקדם לפניה.

בעוד וכל אחד משלושת בקבוקי הוויסקי מסדרת אלמנטס, מאופיין בעזרת אלמנט מסוים נוסף בתהליך היישון, לצורך הכנת וויסקי זה, עושים שימוש בחבית שלה הביטוי 'פיטד' – מלשון 'פיט'. כשמו כן הוא: וויסקי שיושן בחביות בהן התיישן וויסקי מעושן מהאי איילה, שהוא המקום הראשון עליו חושבים כאשר אומרים וויסקי מעושן.

מוצרים קשורים

טקילה ייחודית זו מיושנת 3 שנים בחביות עץ- ברבן ואלון צרפתיות. זוכת מדליית זהב בסן פרנסיסקו. עשירה מאוד בטעמים וריחות. העץ מורגש היטב. עישון עדין עם מעט מתיקות. משקה לאחר ארוחה. הייצור של מילאגרו ייחודי לה ומשמר שיטות מסורתיות. שלא כמו בבתי טקילה אחרים, כל הטקילות של מילאגרו מופקות מ-100% מאגבה כחולה, כולה גדלה באחוזה עצמה. מילאגרו עוברת שני זיקוקים בדודים, ושלישי בעמוד מיוחד. זאת כדי להבטיח את איזון הטעמים. עבור טקילה יוצאת דופן כמילאגרו, נבחרו בקבוקים יוצאי דופן לא פחות. סדרת מילאגרו מבוקבקת בבקבוק צר וארוך, צבוע ידנית ובעל נוכחות חזקה.
רום מגוואטמלה. יוצא דופן ועם טעם ייחודי משלו מובהק, עמוק ומרשים. מתיישן בין 6-23 שנים תוך שילוב ומשחק בין חביות שונות.

ברוכים הבאים

האם את/ה מעל גיל 18?

מכירת אלכוהול מותרת מעל גיל 18

אזהרה: צריכה מופרזת של אלכוהול מסכנת חיים ומזיקה לבריאות