וויסקי גלנמורנג'י לסנטה 12 שנה – Glenmorangie Lasanta

וויסקי סינגל מאלט איכותי, עשיר ומשובח, המיושן בחביות ברבן במשך 10 שנים, כשלאחר מכן המשקה עובר יישון שנתיים נוספות בחביות אשר שימשו לייצור שרי ספרדי אולורוסו ופדרו חימנז – מה שמעניק לו מתיקות ועדינות.

הגלנמורנג׳י לסנטה מאופיין בארומה וטעמים של שוקולד, צימוקים, קרמל וחלת דבש, סוכריות חמאה ותבלינים חמים, עם רמיזות של הדרים, תמרים ואגוזים.

נפח: 700 מ"ל.

כהל: 40%.

מידע נוסף:

פירוש השם "LASANTA" הוא חום ותשוקה בגאלית. כמו כן, מדובר בוויסקי בעל גוף בינוני, עם סיומת אפטרטייסט ארוך המשלב תפוז, שוקולד ואגוזי לוז.

על המותג גלנמורנג'י

מזקקת גלנמורנג׳י זוכה לפרסים ושבחים רבים בעולם, הודות לוויסקי סינגל מאלט שהיא מייצרת באיכות ובסטנדרט הגבוה ביותר.

זאת תוך שימוש במרכיבים הטובים ביותר ליצירת הוויסקי. שעורה סקוטית, מי מעיינות ושמרים טבעיים, שהם למעשה החיבור לטרוואר בו ממוקמת המזקקה.

הוויסקי של גלנמורנג׳י מזוקק בדודים הגבוהים ביותר בסקוטלנד – צוואר הדוד גבוה כגובהה של ג'ירפה בוגרת! בזכות דודים גבוהים אלה הוויסקי של גלנמורנג׳י טהור יותר, חלק יותר, פירותי ופרחוני.

התהליך החשוב ביותר בו מתהדרת המזקקה הוא תהליך היישון. הידע הרב שצברו אנשי המזקקה, בראשם ד"ר ביל לומסדן המאסטר בלנדר של המזקקה, והתמקצעותם בתחום היישון והחביות, הפכו את גלנמורנג׳י לסינגל מאלט חדשני שמרגש את צרכני הוויסקי בעולם כולו.

מוצרים קשורים

וויסקי סינגל מאלט סקוטי איכותי, בעל טעמים וניחוחות של פירות יבשים, אגוזים ווניל, אשר יושן 14 שנה בחביות ברבן ולאחר מכן תקופה נוספת של מספר חודשים בחביות מעץ אלון ספרדי חדשות לגמרי, שמעולם לא יושן בהם כל משקה אחר.

וויסקי גלנפידיך "אלון עשיר" מהווה פריצת דרך בליין הוויסקי המפואר של המזקקה המעוטרת מכולן והוא גם הראשון מסוגו בתעשיית הסינגל מאלט.

 

נפח: 700 מ"ל.

כוהל: 40%.

כשר

צ'יטה הינו וויסקי יפני מעניין וייחודי מבית סנטורי. הוויסקי שהה בחביות שרי, ברבון ויין אדום. בעל ארומות של מלון ודבש. וויסקי קייצי נפלא. 700 מ"ל. 43% כהל.
באמצע 2018 גלנפידיך הוציאו גרסה חדשה בפרויקט הניסיוני שלהם. המאסטר דיסטילר של מזקקת גלנפידיך, בראיין קינגסמן, לקח את התזקיק המעושן של המזקקה ונתן לו יישון נוסף בחביות רום נבחרות ממספר מדינות שונות בדרום אמריקה למשך 3 חודשים נוספים.

ברוכים הבאים

האם את/ה מעל גיל 18?

מכירת אלכוהול מותרת מעל גיל 18

אזהרה: צריכה מופרזת של אלכוהול מסכנת חיים ומזיקה לבריאות