תבור הר קברנה סוביניון כשר – Mount Tabor Cabernet Sauvignon

יין קברנה סוביניון אדום ישראלי כשר מבית יקב תבור, עם ניחוחות ארומטיים ונוכחות של פרי שחור, עשביות קלה ונגיעה של עץ אלון – מרכיבים שיוצרים יין קליל ופירותי שמשמר את אופי הקברנה סובניון.

כשר.

כהל: 13.5%.

נפח: 750 מ"ל.

מבצע 3 ב-100

מידע נוסף:

מוצרים קשורים

יין פרימיום אדום ואיכותי מבית יקב תבור המגיע מכרם יחידנית. יין אדום יבש בהרכב של 100% קברנה סוביניון. היין התיישן 24 חודשים בחביות עץ אלון צרפתיות חדשות והמשיך עוד 12 חודשים בבקבוק. קברנה סוביניון איכותי ומיוחד!

בציר: 2015.

כוהל: 14%.

נפח: 750 מ"ל.

ננה Nana טתיס הינו יין אדום המורכב ממסך של 71% קברנה סוביניון, 22% פטיט סירה, 7% סירה. צבעו כהה ועמוק עם ארומות של פירות אדומים ושחורים המתקבלים בשכבות שונות מפירות רעננים ועד פירות בשלים יותר. ניחוחות מובהקים ומתוחכמים של פלפל ירוק ועשבי תיבול המאפיינים את זן הקברנה סובניון אשר דומיננטי בבלנד עם תוספת רמיזות של סיגליות ואורן מתוק. הכרם נמצא בגובה 800 מטר מעל פני הים, ונטוע באדמת לס שמאפיינת אזורים מדבריים. הגפנים נהנים ממשרע טמפרטורות קיצוני בין יום ולילה. כשר. 13.5% כהל. 750 מ"ל.
ירדן סירה כרם אלוני הבשן מציג ארומות של שזיף ודובדבן בשל יחד עם מאפיינים של אדמה, עשן, בשר, תבלינים ורמז לזיתים ירוקים. זהו יין כרם יחידני בעל גוף מלא וריכוז טעמים. מוכן לשתייה כעת, אך ימשיך להשתפר ולהתפתח בבקבוק בשנים הקרובות. בתנאי אחסון נאותים יוכל היין להשתבח לפחות עשור ואף יותר מהבציר. היין התיישן בחביות עץ אלון צרפתי קטנות מהן 70% חדשות, במשך 18 חודשים. כשר. 15% כהל. 750 מ"ל.

ברוכים הבאים

האם את/ה מעל גיל 18?

מכירת אלכוהול מותרת מעל גיל 18

אזהרה: צריכה מופרזת של אלכוהול מסכנת חיים ומזיקה לבריאות