פאריני פינו גריג'יו רוזה – Parini Pinot Grigio Rose

יין רוזה איטלקי איכותי וקליל לשתייה, אשר מאופיין בליין צבע אפרסק נחושת בהיר וניחוח עדין של פרחים, לצד תפוח אדמדם וצוף. ליין חך טעמים של תפוח ואגס עם משחק נעים של גוונים חמצמצים-מתקתקים וסיומת פירותית, אך גם פריכה ורעננה ביותר.

נפח: 750 מ"ל.

מבצע 3 ב-100

מידע נוסף:

יין זה הוא נקודת מפגש בין שני טרנדים שונים. יין שבא בתקופה של עלייה בביקוש הן של יינות רוזה והן של יינות מבוססי פינו גרי/גריג'יו.

מוצרים קשורים

אדיר כרם בן זמרה רוזה הינו יין מיוצר בצורה המסורתית. סחיטה מהירה של הענבים, השרייה למשך שעתיים עם הקליפות עד לקבלת הצבע הרצוי ומשם תסיסה קרה ואיטית למשך 40 יום לשמירה על ארומטיות גבוהה. ליין גוון סלמון בהיר וצלול. בפתיחה התפרצות של תות שדה בוסרי, עשבוניות קלה, עלי ורדים ואשכולית אדומה. חומציות טובה ומשתלבת עם גוף קל. יין קיצי ארומטי ומענג.
כשר.
ענבי הפינו גריג'יו נבצרו מכרמי היקב מגובה של 400 מטר אשר ממוקמים בצפון מזרח איטליה באיזור טרנטינו. היין מתיישן עם שמריו כ-4 חודשים במיכלי נירוסטה. היין מאופיין בטעמי הפרי הרעננים שלו חמיצות עדינה ומושלם לשתיה בקיץ המזרח תיכוני.

יין שרדונה לבן פטי שאבלי קלאסי (Domaine du Chardonnay Petit Chablis), קל ומרענן, מדומיין שנמצא בכפר שאבלי ומאזור בורגון שבצרפת.

יין איכותי מבציר 2019, בעל ניחוח פרחים וגוף קטיפתי.

היין מינרלי ולימוני והוא מושלם למנות של פירות ים.

בציר: 2019.

כוהל: 13.5%.

נפח: 750 מ"ל.

ברוכים הבאים

האם את/ה מעל גיל 18?

מכירת אלכוהול מותרת מעל גיל 18

אזהרה: צריכה מופרזת של אלכוהול מסכנת חיים ומזיקה לבריאות