וויסקי גלנפידיך 18 שנה Ancient Reserve

וויסקי סינגל מאלט סקוטי נדיר בן 18 שנה, עם אופי מורכב ורכות מודגשת – תוצאה של תהליך יישון שנעשה במשך שנים רבות בחביות שרי ובורבון מסורתיות, הנבחרות בקפידה ע"י מומחה המאלט.

וויסקי גלנפידיך 'אנשנט רזרבה' (Ancient Reserve) שמקורו ב Speyside אשר מצוי באזור ההררי של סקוטלנד.

טעמו של הוויסקי מאופיין במתיקות המתקבלת מחביות השרי, בשילוב טעמי עץ אלון מסורתי – מתכון מושלם שיוצר את טעמו המשובח של הוויסקי.

 

נפח: 700 מ"ל.

כוהל: 40%.

מידע נוסף:

מוצרים קשורים

סינגל מאלט פיוז'ן שנולד מחיים שלמים של רכישת ידע וערבוב וויסקי, ומרגש לא פחות – נוצר בהשראת עולמות הקפה.

גלנמורנג'י סיגנט הוא שילוב של וויסקי בוגר שהתיישן בחביות האיכותיות בעולם: חביות עץ אלון אמריקאי, חביות שרי וחביות חדשות וחרוכות.

הוויסקי עובר זיקוק כפול ומיושן בחביות עץ אלון אמריקאי חדשות.

נפח: 700 מ"ל.

כהל: 40%.

אוזו 12 הוא למעשה תזקיק עשוי מענבים שבכדי לעדן את טעמו המריר תיבלו אותו במגוון של צמחים ופירות, כמו שורשי אניס, כוכב אניס, שומר, ליקריש, אגוז מוסקט, כוסברה, והל. חלקם של המרכיבים משתתפים בזיקוק עצמו וחלקם נותנים את טעמם למשקה הסופי דרך השרייתם בתזקיק עצמו. אוזו מהטובים והנגישים שיש. שאנחנו בים... רק אוזו 12 עם מיץ אשכולית אדומה.

נפח: 700 מ"ל.

** מחיר מבצע** מהדורת ה XV של שיבאס היא ויסקי שיושן 15 שנים (לפחות) בחביות שהגיעו ממחוז גרנד שמפיין בצרפת אחרי שיישנו בהם קוניאק איכותי. היישון המיוחד הזה בחביות קוניאק מעניק לויסקי אופי פירותי נהדר ומדגיש את טעמי עץ האלון העוצמתיים שמבססים את המשקה כאחת התגליות הגדולות בעולם הויסקי בשנים האחרונות.

ברוכים הבאים

האם את/ה מעל גיל 18?

מכירת אלכוהול מותרת מעל גיל 18

אזהרה: צריכה מופרזת של אלכוהול מסכנת חיים ומזיקה לבריאות