יין אלגריני איטלקי 'פאלאצו דה לה טורה' – Pallazzo della torre

יין פאלאצו דלה טורה של יקב 'אלגריני' האיטלקי הוא אחד היינות המעוטרים ביותר של יקב אלגריני, עם 7 הופעות רצופות ברשימת מאה היינות הגדולים של ה- "ויין ספקטייטור".

פאלאצו דלה טורה מאופיין בניחוחות וטעמים של צימוקים, פטל ואוכמניות. הגוף מלא והטאנינים לעיסים. הסיום ארוך וטעים.

מידע נוסף:

יין איטלקי אדום, אשר עשוי מענבי זנים מקומיים מכרמי טירת פאלאצו דלה טורה בלבד. שילוב של יין ולפוליצ'לה איכותי (70%), יחד עם ענבי אמרונה (30%), שמעניקים ליין טעם עשיר, נקי, עמוק ובעל מגוון ניחוחות וטעמים, לצד טאנים עדינים וחלקים.

היין מיוצר בשיטה ייחודית מאוד, המהווה סוג של וריאציה על שיטת הריפאסו (כלומר, בתרגום חופשי “העובר פעם נוספת”) – חלק מהענבים נסחטים מיד וחלק הולכים לייבוש של כ-4 חודשים ורק אז נסחטים. בנוסף היין עובר יישון של כ-17 חודשים בחביות עץ ואז נח במרתפי היקב עוד 7 חודשים בבקבוק. 

מוצרים קשורים

יין בלנד בורדו צרפתי קלאסי נעים לשתייה מבית שאטו 'טרופיאן'. יין אדום בעל ניחוחות פרי עוצמתיים, גוף מלא ורמזים של פרי שחור.

בלנד בורדולזי על טהרת קברנה סוביניון, יחסית קליל לשתיה.

כהל: 13%.

נפח: 750 מ"ל.

בלנד המורכב מ94% קברנה סוביניון (כרם אלקוש ומהכרמים שבכפר שמאי) ו-6% קברנה פרנק (מהכרם במשגב עם). היין מתיישן כשנה בחביות עץ אלון. זהו קברנה עשיר ונפלא לשתיה.
וילה מריה סוביניון בלאן רזרב (יבש) עשוי 100% ענבי סוביניון בלאן, אשר מקורם בכרמים שונים הנטועים בסוגי אדמה מגוונים בתחומי עמק וואירו – העמק המצוי בלב אזור היין הנודע של מרלבורו וידוע במגוון סוגי הקרקע השונים בו. עובדה זו מקנה ליין עומק ומורכבות פנטסטיים. טעם מרענן ונפלא עם טעמי וריחות הדרים טריים.
המלאי אזל

המלאי אזל

ברוכים הבאים

האם את/ה מעל גיל 18?

מכירת אלכוהול מותרת מעל גיל 18

אזהרה: צריכה מופרזת של אלכוהול מסכנת חיים ומזיקה לבריאות