וויסקי ארדבג טן – Ardbeg 10 Year Old

וויסקי סינגל מאלט רובוסטי, בלתי מתפשר שנחשב למעושן ביותר. מאופיין בארומות של פירות מעושנים, דג מעושן ואננס אפוי, טעמים מלוחים מעושנים ופירותיים. בעל סיומת ארוכה ומעושנת עם נגיעות אספרסו וליקריץ.

כהל: 46%.

נפח: 700 מ"ל.

מידע נוסף:

מוצרים קשורים

ג‘ין ים תיכוני ריחני ורך, מיוצר מתפוחי פינק ליידי שמרמת הגולן. לאחר הזיקוק הראשון, מושרים המרכיבים הבוטניים למשך יממה, ומזוקקים בשנית באופן איטי תוך שמירה מקסימלית על ארומת התפוח.

ג'ין ים תיכוני של פלטר מגיע מבית 'פלטר' שבעין זיוון שברמת הגולן. טל וניר פלטר חברו למומחי אלכוהול ישראלים והקימו יחד את מזקקת פלטר, אותה ייבאו ממחוז קוניאק הצרפתי, שם שימשה לייצור קוניאק איכותי במשך 45 שנים. המזקקה הייחודית משמשת לייצור מועט וקפדני של מגוון משקאות נוספים כגון ערק, וויסקי וברנדי ארומטיים והזיקוק האופטימלי מבטיח את קבלת התזקיק המושלם - נקי ועשיר בארומות של הרכיבים והפירות מהם יוצרו המשקאות.

ג'ין יפני ייחודי ומרתק הנקרא על שם קו אורך 135 ˚East ,החוצה את הצד המזרחי של כדור הארץ מרוסיה, דרך יפן, אוסטרליה ועד לאנטרקטיקה.  ג'ין זה מייצג את תקופת הזמן והתשוקה שבה יפן חצתה גבולות ומיזגה את המסורת של המזרח הרחוק עם גילויים חדשים מהמערב. 135 ˚Gin East המשלב בוטניקה של ג'ין קלאסי יחד עם תיבול מסורתי המאפיין את יפן, בין המרכיבים ניתן למצוא – זרעי כוסברה, ערער, עלי שיסו, יוזו ופלפל סאנשו כל זאת יחד עם מרכיב "סודי" – הסאקה המפורסם של Akashi המעדן את החריפות מהפלפל ומעגל את הג'ין בצורה נפלאה. 700 מ"ל. 42% כהל.

סינגלטון 12 שנה הינו וויסקי סינגל מאלט קליל ונעים מאזור 'ספייסייד' הסקוטי, המיוצר במזקקת 'דאפטאון'. זהו הוויסקי המושלם לעושים את צעדיהם הראשונים בעולם הסינגל מאלטים הודות לארומות העדינות שבו וטעמיו המתוקים והרכים. בעל סיומת עשירה פירותית ומעט מתוקה.

כהל: 40%.

נפח: 700 מ"ל.

ברוכים הבאים

האם את/ה מעל גיל 18?

מכירת אלכוהול מותרת מעל גיל 18

אזהרה: צריכה מופרזת של אלכוהול מסכנת חיים ומזיקה לבריאות