סינגלטון 18 שנה 700 מ"ל – Singelton 18 Years 700ml

וויסקי סינגלטון 18 שנה הוא הוויסקי בעל אחוזי הגידול הגבוהים בעולם הודות לפרופיל הטעמים שלו. הסיומת המיוחדת שלו מושלמת ככרטיס כניסה לעולם הסינגל מאלטים. משפחת סינגלטון מתיישנת בשילוב בין חביות אמריקאיות לחביות צרפתיות. צורת הבקבוק המיוחדת נוצרה כהשראה מצורת ה'פלאסק' המסורתי, כאשר צבעו הכחול של הבקבוק הוא כצבען המיוחד של הכוסות במאה הקודמת.

כהל: 40%.

נפח: 700 מ"ל.

מידע נוסף:

מוצרים קשורים

הרום הלבן מבית פלנטיישן, ששמו הוא מחווה לשלושת האיים שהיו בשליטה בריטית המככבים בכל סדרת הרום של פלנטיישן: ג'מייקה, ברבדוס וטרינידד.

Plantation 3 Stars הוא שילוב של שלושה סוגי רום מאזורים שונים: רום מברבדוס שמתיישן 3-2 שנים, רום צעיר מטרינדד , רום ג'מייקני המתיישן 10 שנים. הבלנד הסופי נעשה במחשבה רבה תוך נתינת ביטוי לכל אחד מהסגנונות השונים. Plantation 3 Stars הוא רום מסדרת הקלאסיקות של פלנטיישן והוא מיועד לערבוב קוקטיילים קלאסיים כגון דאקירי ומוחיטו. 700 מ"ל. 41.2% כהל.

לִילֶה הינו אפרטיף צרפתי מבוסס יין שמיוצר בבורדו שבצרפת משנת 1872. השם מגיע משמם של האחים לִילֶה שהמציאו את המשקה. 85% מהלִילֶה מיוצר מיין וה 15%- הנוספים מיוצרים מליקר פירות (הדרים ועוד). חשוב לציין לִילֶה זה לא וורמוט, הלִילֶה איננו מתובל בעשבים. לִילֶה בלאן ולִילֶה רוז’ מיושנים בחביות לפני צאתם לשיווק. לִילֶה רוזה מיוצר למעשה כמו הלִילֶה בלאן מיין לבן, ומה שנותן לו את הצבע הוא המרכיב הליקרי שלו.

מומלץ להגשה בכוס עם קרח או בכוס גבוהה עם קרח, טוניק ופלח הדרים (לימון, תפוז, אשכולית אדומה)

750 מ"ל. 17% כהל.

וודקה בלוודר Lake Bartezek קלילה, יוקרתית, אלגנטית ולא מסוננת, שמיוצרת משיפון מזן מיוחד מסוג Diamond Dankowskie הגדל בחווה הממוקמת באגם ברטזק שנמצא באזור הצפון מזרחי של פולין.

בזכות הטרואר של וודקה אלגנטית זו, מתקבל שילוב טעמים מרענן ומעודן של תבלינים מתוקים ותפרחת נענע. בנוסף, הוודקה מאופיינת בארומות של שיפון שזה עתה נקצר, עם נגיעות שקדים וסיומת קריספית מרעננת במיוחד.

נפח: 700 מ"ל.

כהל: 40%.

כשר.

ברוכים הבאים

האם את/ה מעל גיל 18?

מכירת אלכוהול מותרת מעל גיל 18

אזהרה: צריכה מופרזת של אלכוהול מסכנת חיים ומזיקה לבריאות