בלוויני 21 שנה – Balvenie 21YO Port Wood

סינגל מאלט משובח המתיישן במשך 21 שנים בחביות מסורתיות ולאחר מכן מועבר לתקופת יישון קצרה נוספת בחביות פורט ששימשו ליישון יין פורט מתוק ומשובח, המעניק לוויסקי תווים פירותיים, עדינים ואלגנטיים. הניחוחות של בלוויני 21 מבושמים ובעלי תווים של פירות, אגוזים וצימוקים עסיסיים. 40% כהל. 700מ"ל

מידע נוסף:

מוצרים קשורים

נדרשת חשיבה יצירתית במיוחד כדי לרקוח תערובת יחודית זו. פי. ג'י . ריגני חקר במשך שנים תערובות לעשיית ג'ין.

ג'ין נפלא זה הוא תוצאה של ייבוש איטי וידני של תערובת עלי תה ירוק - הגאנפאודר. תיסוף של לימון, ליים, אשכולית מעשירים תערובת ייחודית זו

החיבור של ג'ין זה לטוניק הוא מיטבי ועל כך הוכתר להיות קוקטיל הג'ין וטוניק הטוב באי הבריטי בשנת 2016 הם מבינים משהו בג'ין וטוניק..

ג'ין גורדונ'ס (כשר) מזוקק שלוש פעמים, על מנת להבטיח את טעמו האיכותי של הג'ין בעל תערובת התמציות הצמחיות המדויקת, שנשארה סוד כמוס במהלך כל השנים. הדרך המומלצת ביותר לשתות אותו היא כמובן בשילוב טוניק fever-tree על קרח ובתוספת פלח לימון. 700 מ"ל. 37.5% כהל.

בקבוק ג'ין בלום לונדון דריי - ג'ין אשר מיוצר ומנוהל כולו ע"י נשים.

קמומיל,פומלה ויערה נבחרו כשלושה צמחים מרכזיים: כל אחד מהם מוסיף בדרכו שלו ליצירת חוויית שתייה מעודנת ומעניינת.. תווי ההדרים של הפומלה מוסיפים קלילות ורעננות לטעם הייחודי ממילא שלו.. הנקטר העסיסי של היערה מעניק עושר וחלקלקות וניחוח הקמומיל מרחף כנוצה קלילה בתוך הג'ין. ג'ין בלום מופק ומיוצר על ידי אחת המזקקות הוותיקות באנגליה. זהו ג'ין יבש וטיפה מתוק מהרגיל בזכות התערובת הבוטנית שלו.

ברוכים הבאים

האם את/ה מעל גיל 18?

מכירת אלכוהול מותרת מעל גיל 18

אזהרה: צריכה מופרזת של אלכוהול מסכנת חיים ומזיקה לבריאות