גלן ליווט פאונדר'ס רזרב (כשר) 700 מ"ל – Glenlivet Founder's Reserve

וויסקי גלן- ליווט 'פאונדרס רזרב' (כשר) נוצר כמחווה למייסד מזקקת גלן- ליווט הסקוטית, ג'ורג' סמית'. זוהי המהדורה החדשה של המזקקה, שהושקה בסוף 2014 ונועדה להחליף את סדרת ה- 12 שנה בשווקים רבים ולהרחיב את מגוון הוויסקי הצעירים יותר של המותג. ה'פאונדרס רזרב' מאופיין במתיקות קרמית, טעמי פירות עסיסיים וסיומת חלקה וארוכה.

וויסקי זה מתאפיין בצבע זהב בהיר, ניחוחות רעננים של פירות הדר, קינמון, יין פירות מתוק ותפוזים. על החך ניתן לחוש בטעמים מתוקים ומעקצצים של תפוזים, אגסים ותפוחים מקורמלים. הסיומת ארוכה, קרמית ומענגת בעלת תווים מתוקים של שוקולד חלב וקרמל.

700 מ"ל. 40% כהל.

קיים במלאי

מידע נוסף:

מוצרים קשורים

וויסקי בלנדד פרימיום יפני שמשלב וויסקי שחלקו התיישן עד 12 שנה. הסגנון הוא קל מצד אחד ומצד שני הוויסקי מראה אופי ונוכחות. הוויסקי רך, פרחי, הרמוני, יבש בטעמו ובעל סיומת מרעננת. 700 מ"ל.  40% כהל.

זוכה מדלית הזהב 3 שנים ברציפות ב- international spirit challenge וב- international wine and spirit competition. בלוויני דאבל ווד הוא הוויסקי הראשון בסקוטלנד שעבר סיומת יישון בחביות מיוחדות אי פעם. לאחר 12 שנים בהן מיושן הוויסקי בחביות ברבן מסורתיות, מועבר הוויסקי לחביות בהן יושן קודם לכן שרי אולורוסו מספרד. החבית המסורתית מרככת את הוויסקי ומעדנת אותו וחבית השרי מוסיפה לו עומק ומגוון טעמים וריחות של דבש, וניל שמחליקים היטב בגרון והופכים את בלוויני דאבל-ווד לבעל גוף נעים לשתייה בצורה נפלאה ולאחד המאלטים המוערכים והאהובים ביותר בעולם כולו. 700 מ"ל. 40% כהל.
גריי גוס היא וודקה (כשר) פרימיום המיוצרת בחבל קוניאק שבצרפת. חיטה, שעורה ושיפון הם חומרי הגלם המרכיבים את גריי גוס וודקה גריי גוס העוברת תהליך זיקוק דודי מרובע ולאחר הסינון נמהלת במים זכים מחבל קוניאק עצמו. נרכש מהיבואן הרשמי.

ברוכים הבאים

האם את/ה מעל גיל 18?

מכירת אלכוהול מותרת מעל גיל 18

אזהרה: צריכה מופרזת של אלכוהול מסכנת חיים ומזיקה לבריאות