טקילה קווארבו גולד (כשר) – Cuervo Gold Tequila 700ml

קווארבו גולד (כשר) – מותג הטקילה הנמכר ביותר בעולם. הטקילה מזוקקת בזיקוק דוד כפול, ומתיישנת מספר חודשים בחביות מנירוסטה בטרם בקבוקה. את צבעה הזהוב מקבלת הטקילה מתוספת קרמל.

חוזה קווארבו (Jose Cuervo) או בקצרה קווארבו הוא מותג הטקילה המפורסם בעולם. המותג חוזה קווארבו אספסיאל (Jose Cuervo Especial), אשר לרוב מכונה קווארבו גולד, הוא מותג הטקילה הנמכר ביותר בעולם.

מידע נוסף:

מוצרים קשורים

הג'ין הסקוטי הנפלא המגיע מבית גלנפידיך הוא הג'ין המיוחד ביותר במינו בעולם. מתובל באירוסים, פרות הדר, פלפל אקזוטי ובסיומת של מלפפונים ירוקים ועלי כותרת של ורדים. מתאים למיני קוקטילים ואפילו לשתיה נקיה.
בירת לאגר זהוב בהיר. 5% אלכוהול. בעלת טעם קליל ומאוזן. באיסוף עצמי בלבד מסניף רעננה.
טקילה ייחודית זו מיושנת 3 שנים בחביות עץ- ברבן ואלון צרפתיות. זוכת מדליית זהב בסן פרנסיסקו. עשירה מאוד בטעמים וריחות. העץ מורגש היטב. עישון עדין עם מעט מתיקות. משקה לאחר ארוחה. הייצור של מילאגרו ייחודי לה ומשמר שיטות מסורתיות. שלא כמו בבתי טקילה אחרים, כל הטקילות של מילאגרו מופקות מ-100% מאגבה כחולה, כולה גדלה באחוזה עצמה. מילאגרו עוברת שני זיקוקים בדודים, ושלישי בעמוד מיוחד. זאת כדי להבטיח את איזון הטעמים. עבור טקילה יוצאת דופן כמילאגרו, נבחרו בקבוקים יוצאי דופן לא פחות. סדרת מילאגרו מבוקבקת בבקבוק צר וארוך, צבוע ידנית ובעל נוכחות חזקה.

ברוכים הבאים

האם את/ה מעל גיל 18?

מכירת אלכוהול מותרת מעל גיל 18

אזהרה: צריכה מופרזת של אלכוהול מסכנת חיים ומזיקה לבריאות