וודקה בלוודר כשר 1 ליטר – Belvedere Vodka

וודקה מבית המותג היוקרתי בלוודר, המורכבת מ-100% שיפון ומים בלבד. וודקת יוקרה פולנית באיכות פרימיום, אשר לא רק עוברת 4 זיקוקים, אלא גם מופקת באמצעות תהליך ייצור קפדני ומהודק, כזה שהופך אותה לוודקה אלגנטית מורכבת ומלאה אופי.

וודקה בלוודר מופקת משיפון שנחשב לדגן איכותי וחזק במיוחד, כזה שגם אמיד בתנאי מזג האוויר הקשים ביותר של האזור. השיפון הוא המרכיב הדומיננטי שמעניק לוודקה את אופיה הייחודי והבולט בעולמות הוודקה.

כבר מהטעימה הראשונה ניתן להרגיש בנוכחות קלה של טעמי וניל וקרם.

נפח: 1 ליטר.

כהל: 40%.

כשר.

מידע נוסף:

מקורה של וודקה בלוודר – מעיירה ZYRARDOW שבפולין.

פירוש השם בלוודר הוא “המקום ממנו נראה היופי” וזה נקרא על שם טירת נשיאותית בשם בלוודר הממוקמת בוורשה, טירה אשר מופיעה על כל בקבוק כתזכורת למסורת הפולנית וחיבור לשורשי המותג.

מוצרים קשורים

אחוז כהל נמוך אך מפתיעה במיוחד. צבעה כתמתם ועשירה בריחות וטעמי פרי. בעלת סיומת קלה מאוד של מרירות. 3.8% אלכוהול
המלאי אזל

המלאי אזל

על מנת ליצור את מי הטוניק הים תיכוניים לוקטו פרחים, פירות ועשבים מחופי אגן הים התיכון, כמו טימין לימוני ורוזמרין ושילבו אותם יחד עם הכינין המובחר מקונגו. התוצאה: מי טוניק עדינים, פרחוניים ומיוחדים. מומלץ לשלב עם וודקה איכותית או ג'ין עם טעמים הדריים ועשביים.

משקה אלכוהולי מומלץ ביותר להכנת מתכוני קוקטיילים קלאסיים, שכן את הטנקרי ניתן לשלב עם טוניק או כל קוקטייל אחר ובכך לקבל טעמים מופלאים ומפתיעים.

בנוסף, ג'ין טנקרי נחשב למועדף ב- 50 הברים הכי טובים בעולם, כאשר לבקבוק שלו צורה ייחודית המדמה שייקר שלושה חלקים.. פשוט נפלא!

נפח: 750 מ"ל.

כהל: 47.3%.

ברוכים הבאים

האם את/ה מעל גיל 18?

מכירת אלכוהול מותרת מעל גיל 18

אזהרה: צריכה מופרזת של אלכוהול מסכנת חיים ומזיקה לבריאות