היביקי הרמוניה – Hibiki Japanese Harmony

היביקי הרמוניה מפתה ונעים, בעל ארומות מתקתקות עם רמיזות של פרחים והדרים. וויסקי זה מיושן בשלושה סוגי עץ. עץ אלון אמריקאי, עץ אלון ספרדי ועץ אלון יפני מזן מיזונרא. זהו אחד מהבלנדד וויסקים המעוטרים ביפן וגם בעולם

 

מידע נוסף:

מוצרים קשורים

מבצע!

שמפניה וו קליקו ברוט מבית כרמי בית וו שנחשב לאחד ממותגי השמפניה הנחשבים ביותר בעולם. כל זאת הודות למאדם קליקו - פורצת דרך אשר בין היתר פעלה רבות למען זכויות נשים במאה ה 18.

שמפניה המיוצרת מתערובת של ענבי פינו נואר,שרדונה ופינו מונייה ומורכבת מיותר מ-60 יינות בסיס שונים. התוצאה - שמפניה שהיא לא פחות מאומנות מושלמת.

נפח: 750 מ"ל.

וויסקי Quinta Ruban 14 - הסינגל מאלט הכהה והחזק ביותר במגוון של גלנמורנג'י.

מיושן 10 שנים בחביות ברבן ולאחר מכן מועבר לחביות פורט ל-4 שנים נוספות.

היישון בחביות הפורט הופך את הוויסקי לשופע עם איזון מתוחכם של יובש ומתיקות.

רום זהוב ונפלא המיוצר באיי ברבדוס. זהו רום שעשוי בסגנון ייחודי המשלב שני סגנונות יישון. ראשית מתיישן בחביות עץ אלון אמריקאי שיושן בהן בעבר ברבן למשך כשנתיים באקלים טרופי. לאחר מכן נשלח הרום לקוניאק ומתיישן בחביות עץ אלון צרפתי, בהן התיישן קודם לכן קוניאק לתקופה של עוד שנה באקלים אירופאי. התוצאה היא רום בעל צבע זהב ענברי, בעל ארומה מורכבת של פירות טרופיים בשלים, וניל ורמזים עדינים של אפרסק לבן וקוקוס. הטעם הוא טרופי ומורכב ממספר רבדי טעם. היישון הכפול יוצר רובד ראשון של פירות מסוכרים טרופיים המוליכים אל טעמי וניל, פירות טריים וטאנינים עדינים היוצרים רובד נוסף.

700 מ"ל. 40% כהל.

ברוכים הבאים

האם את/ה מעל גיל 18?

מכירת אלכוהול מותרת מעל גיל 18

אזהרה: צריכה מופרזת של אלכוהול מסכנת חיים ומזיקה לבריאות