בלווני 14 שנה – Balvenie 14 Caribbean Cask

ויסקי סינגל מאלט המיושן 14 שנים בחביות בורבון ויישון נוסף בחביות רום קאריבי מיושן. היישון הנוסף בחביות הרום מעניק לויסקי טעמים עשירים ומתוקים של וניל, סוכר חום, ופירות טרופיים. שילוב של כל אלו עם טעמי הדבש המאפיינים את בלוויני התוצאה היא ויסקי נפלא ומיוחד.

מידע נוסף:

מוצרים קשורים

בירה לאוהבי הסוג הכהה יותר. צבע חום-אדמדם. מאופיינת בטעמים מתובלים באניס וקרמל ומעט פרי. 8% אלכוהול באיסוף עצמי בלבד מסניף רעננה.
בומביי ספייר אולטרה פרימיום ג'ין נולד ב- 1950 אך מבוסס על נוסחה עתיקה מ- 1761 שהתגלתה במזקקה ישנה. הביטוי "אולטרה פרימיום" מתיחס לסטנדרטים המיוחדים שהונחו בבסיס תהליך ייצור של ג'ין זה, החל מאלכוהול טבעי, המשך בתהליך הזיקוק המיוחד והבתבלינים, וכלה באריזה, בעיצוב, בתדמית ובטעם.

לִילֶה הינו אפרטיף צרפתי מבוסס יין שמיוצר בבורדו שבצרפת משנת 1872. השם מגיע משמם של האחים לִילֶה שהמציאו את המשקה. 85% מהלִילֶה מיוצר מיין וה 15%- הנוספים מיוצרים מליקר פירות (הדרים ועוד). חשוב לציין לִילֶה זה לא וורמוט, הלִילֶה איננו מתובל בעשבים. לִילֶה בלאן ולִילֶה רוז’ מיושנים בחביות לפני צאתם לשיווק. לִילֶה רוזה מיוצר למעשה כמו הלִילֶה בלאן מיין לבן, ומה שנותן לו את הצבע הוא המרכיב הליקרי שלו.

מומלץ להגשה בכוס עם קרח או בכוס גבוהה עם קרח, טוניק ופלח הדרים (לימון, תפוז, אשכולית אדומה)

750 מ"ל. 17% כהל.

ברוכים הבאים

האם את/ה מעל גיל 18?

מכירת אלכוהול מותרת מעל גיל 18

אזהרה: צריכה מופרזת של אלכוהול מסכנת חיים ומזיקה לבריאות