אמפורה מד לבן – Amphorae Med white

יין לבן רענן. בעל טעם הדרי במיוחד, גם בניחוחות אותם הוא מעניק וגם בארומות והטעמים הקיימים בו. נותן תחושה מרעננת ונעימה ממש כמו מוחיטו קר על חוף הים.

מבצע 2 ב-150

מידע נוסף:

מוצרים קשורים

יין לבן יבש המורכב מענבי הסוביניון בלאן של היקב הגדלים בצפון הקר של רמת הגולן. היין עבר תסיסה קרה אשר עוזרת לזן החובב קור הזה לשמור על הרעננות האופיינית לו. ליין טעמיים וריחות של פג'ויה, גויאבה וליים טרי ורענן. בעל חמיצות נעימה. קליל ונעים לשתיה. בציר 2020

הקוט רוטי היא גבעה גבוהה ומאוד תלולה בגבול הצפוני של עמק הרון הצפוני. פירוש השם: הגבעה הצלויה. זאת מכיוון שהמפנה מגביר את החשיפה לשמש, מה שמגביר את בשלות הענבים. החשיפה לרוח ולגובה מאיטים את הבשלות ויוצרים איזון מושלם. יין זה עשוי מ-95% ענבי סירה ו-5% ענבי ויונייה לבנים לייצוב הצבע והארומות, מסורת ארוכת שנים בקוט רוטי. הענבים מגיעים מ-2 תתי החלקות הטובים ביותר בקוטר וטי. קוט בלונד וקוט ברון. היין עובר יישון של 36 חודשים בחביות עץ אלון גדולות וקטנות מניב יין עם פרי שחור ומרוכז.  זהו יין עם גוף מלא, עם עצמה רבה ומורכבות בלתי נגמרת.  בציר 2015.

יין רוזה צרפתי המבוסס על טהרת ענבי הסירה, הנבצרים בבציר לילי מגפנים הנטועות על קרקע עשירה בגיר, חימר וחצץ. בנוסף, ליין גוון ורוד עז וארומות פרחוניות ופירותיות שניחוח הדובדבן בולט בהן.

בחיך מתקבל יין עשיר ומאוזן בעל טעמי פרי נעימים וסיומת ארוכה. יין קיץ קלאסי שיטיב להשתדך למנות אוכל קלילות.

נפח: 750 מ"ל.

מבצע 3 ב - 129

ברוכים הבאים

האם את/ה מעל גיל 18?

מכירת אלכוהול מותרת מעל גיל 18

אזהרה: צריכה מופרזת של אלכוהול מסכנת חיים ומזיקה לבריאות