לימונצ'לו וילה מאסה – Villa Massa Limoncello

הלימונצ'לו המסורתי המוביל בעולם. הלימונים הגדלים באיזור סורנטו נחשבים בעלי מתיקות ועסיסיות גבוהה עם איכות יוצאת דופן. מה שיוצר לימונצ'לו מאוד איכותי המתאים לשתיה לבדו או כבסיס לקוקטיילים שונים ומגוונים.

מידע נוסף:

מוצרים קשורים

בתהליך הכנת ה-BEER GINGER נחלטים שלושה סוגים של שורשי הג'ינג'ר. במשך ה-24 שעות שלאחר מכן הם עוברים תהליך של תסיסה. בתהליך זה נוצרים טעמים ספייסיים, נועזים וחזקים יותר של ג'ינג'ר. מומלץ בשילוב: וודקה, רום, וויסקי

ג‘ין ים תיכוני ריחני ורך, מיוצר מתפוחי פינק ליידי שמרמת הגולן. לאחר הזיקוק הראשון, מושרים המרכיבים הבוטניים למשך יממה, ומזוקקים בשנית באופן איטי תוך שמירה מקסימלית על ארומת התפוח.

ג'ין ים תיכוני של פלטר מגיע מבית 'פלטר' שבעין זיוון שברמת הגולן. טל וניר פלטר חברו למומחי אלכוהול ישראלים והקימו יחד את מזקקת פלטר, אותה ייבאו ממחוז קוניאק הצרפתי, שם שימשה לייצור קוניאק איכותי במשך 45 שנים. המזקקה הייחודית משמשת לייצור מועט וקפדני של מגוון משקאות נוספים כגון ערק, וויסקי וברנדי ארומטיים והזיקוק האופטימלי מבטיח את קבלת התזקיק המושלם - נקי ועשיר בארומות של הרכיבים והפירות מהם יוצרו המשקאות.

אנייחו בספרדית זה "זקן". ומכאן שמה של הטקילה הזו אשר יושנה בחביות עץ אלון למעלה משנה ובדר"כ עד 4 שנים. למרות העובדה שמיושנות זמן כה רב בחביות עץ, המובחרות בטקילות האנייחו הן אלו שטעמי העץ לא השתלטו על טעמו המקורי של המשקה ונשמרים טעמי האגבה. זוהי טקילה קטיפתית ונפלאה המתאימה לשתיה איטית ונינוחה בכוס קוניאק. זוהי הטקילה הנמכרת ביותר בארה"ב בקטגוריית הפרימיום.

ברוכים הבאים

האם את/ה מעל גיל 18?

מכירת אלכוהול מותרת מעל גיל 18

אזהרה: צריכה מופרזת של אלכוהול מסכנת חיים ומזיקה לבריאות