יקב ויתקין

לוגו יקב ויתקין

מסע ייחודי בין כרמים, זנים ים תיכוניים. יקב ויתקין הינו יקב בוטיק משפחתי הנחשב לאחד המסקרנים בתעשיית היין הישראלית.

כבר כשני עשורים מייצר היקב יינות איכות מזנים כמו קריניאן, קברנה פרנק ופטיט סירה, שהיו אז זנים שלא זכו להתייחסות מתעשיית היין המקומית וכיום מככבים במרבית היקבים בארץ.

יקב ויתקין מזמין אתכם להינות מיינות מעניינים ים תיכוניים.

יין לבן יבש מבית יקב ויתקין, המבוסס בעיקר על ענבי גרנאש בלאן וקמצוץ של רוסאן.

יין גראנש בלאן לבן ישראלי כשר המאופיין בארומות וניחוחות מופלאים של פירות הדר עדינים, שקדים ירוקים ופירות קיץ המשולבים היטב בארומות עץ אלון.

כשר.

נפח: 750 מ"ל.

יין רוזה ורוד יבש עם ארומות של תות אדום טרי, עשבוניות נעימה ומעט פרחוניות האופיינית לזן ענבי גרנאש. התוצאה - רעננות וחדות עם טעמי פרי נקיים, חדים ומוגדרים היטב.

יין כשר שמומלץ מאוד לשלב עם מגוון מאכלים: מסושי קליל, פסטה או פיצות ועד לסטייק כבד בצהריי יום קייצי חם.

כשר.

נפח: 750 מ"ל.

יין אדום ישראלי כשר ויוקרתי, עשוי כולו מ 100% ענבי סירה שנבחרו בקפידה.

יין פטיט אדום, איכותי ומרשים, מבית יקב ויתקין המאופיין בצבע ארדמן שחור-אדום ונוכחות מרשימה של פרי שחור, תבלינים מתקתקים ופרחוניות.

כשר.

נפח: 750 מ"ל.

יין קברנה פרנק כשר ויוקרתי, עם קמצוץ של ענבי פטי ורדו, המאופיין בצבע ארגמן-שחור עמוק ומבנה רחב ומלא, מאוזן ורענן עם סיומת ארוכה ומורכבת.

יין אדום ישראלי עם טעמים עזים ובולטות של פרי שחור - אדום, פלפל, אניס ומנטה. כל זאת, לצד פרחוניות ורעננות “מינטית”, בשילוב ניואנסים מעניינים של בשר מעושן.

כשר.

נפח: 750 מ"ל.

בלנד לבן (כשר) המורכב מחמישה זני ענבים (קולומבאר, גראנש בלאן, וויונייה, רוסאן, גוורצטרמינר). זהו יין ארומטי, רענן ומורכב. עם טעמי פרי הדר ותפוח ומעט פרחוניות. מתאים לשתיה בשנים הראשונות מתום תקופת הבציר.

בלנד ים תיכוני (כשר) מרגש המורכב מארבעה זני ענבים (קיריניאן, סירה, גראנש נואר ומעט קברנה פרנק). היין בצבע ארגמן סגלגל, בעל ארומות פרי אדום ושחור. היין משתבח ומתיישן כ- 10 חודשים בחביות עץ.
מבצע 2 ב-150
יין בעל צבע רובי-שחור ארגמני. זהו יין עצמתי ועמוק המפגין קשת של ארומות אופייניות לזן הקריניאן כשזיף שחור, פטל, פרחוניות ומעט אדמתיות. בטעימה הוא בעל מבנה אינטנסיבי, עשיר ומאוזן, עמוק ובעל רעננות המיוחדת לו.

ברוכים הבאים

האם את/ה מעל גיל 18?

מכירת אלכוהול מותרת מעל גיל 18

אזהרה: צריכה מופרזת של אלכוהול מסכנת חיים ומזיקה לבריאות